Telegraaf nieuws: Moslims mijden Amsterdam op Koninginne dag
Ik ga al jaren op koninginnedag naar Amsterdam, en elk jaar word geadviseerd niet via Centraal te reizen. Gewoon omdat het dan erorm druk is op Centraal....Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Ik zeg niet dat er morgen een aanslag is, die kans is klein.
Maar wat zeiden ze op het 8 uur NOS journaal vandaag 29 april.
Mensen die naar amsterdam gaan niet via Centraal reizen. Opvallend he.
Ze zeiden niet waarom.
Raar he als er een grote bouwput is voor het CSOorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Ze zeiden niet waarom.
Oorspronkelijk gepost door mementoIk ga al jaren op koninginnedag naar Amsterdam, en elk jaar word geadviseerd niet via Centraal te reizen. Gewoon omdat het dan erorm druk is op Centraal....Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Ze zeiden niet waarom.
Vind je het zo leuk in Amsterdam. Ik ben vorig jaar geweest eens maar nooit meer.
overal house en als je ergens heen wilt lopen duurt 10 meter lopen een half uur.
Ach, is niet zozeer om het leuke. Is meer een traditie dat ik met een aantal bekenden met koninginnedag gezellig met zn alle naar Amsterdam gaan. Doen we al jaren (dit keer word 6e keer ofzo). Tradities zijn moeilijk uit te bannen...Oorspronkelijk gepost door Jan de WitOorspronkelijk gepost door mementoIk ga al jaren op koninginnedag naar Amsterdam, en elk jaar word geadviseerd niet via Centraal te reizen. Gewoon omdat het dan erorm druk is op Centraal....Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Ze zeiden niet waarom.
Vind je het zo leuk in Amsterdam. Ik ben vorig jaar geweest eens maar nooit meer.
overal house en als je ergens heen wilt lopen duurt 10 meter lopen een half uur.
nou er was dus geen aanslag... maar mensen moesten via amstel reizen.. dat heeft de vader van mn vriend geregeld.. dat was meer vanwege de drukte. dreigingen voor aanslagen waren ook bij ns bekend, hebben ze ook wel maatregelen voor genomen.. Maar goed iedereen leeft nogOorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Ze zeiden niet waarom.

Men wist dat Memento naar A'dam ging en was bang voor een Christelijk fundamentalistische tegenactie in een moskee. Dit bewijst eens te meer dat bepaalde mensen en ideëen met hun eigen gedachtegoed moeten worden aangepakt anders luisteren ze niet.Oorspronkelijk gepost door Pink Ivynou er was dus geen aanslag... maar mensen moesten via amstel reizen.. dat heeft de vader van mn vriend geregeld.. dat was meer vanwege de drukte. dreigingen voor aanslagen waren ook bij ns bekend, hebben ze ook wel maatregelen voor genomen.. Maar goed iedereen leeft nogOorspronkelijk gepost door Jan de Wit
Ze zeiden niet waarom.![]()
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Ik had gedrijgt met het ophangen van evangelisatieposters IN de moskee. In spoedberaad met de grote HOMO (Heerser vd Overkoepelende Moslim Organisatie) is toen besloten dat beide kanten hun acties zouden staken...Men wist dat Memento naar A'dam ging en was bang voor een Christelijk fundamentalistische tegenactie in een moskee. Dit bewijst eens te meer dat bepaalde mensen en ideëen met hun eigen gedachtegoed moeten worden aangepakt anders luisteren ze niet.
Had je gedrijgt??? :puOorspronkelijk gepost door mementoIk had gedrijgt met het ophangen van evangelisatieposters IN de moskee. In spoedberaad met de grote HOMO (Heerser vd Overkoepelende Moslim Organisatie) is toen besloten dat beide kanten hun acties zouden staken...Men wist dat Memento naar A'dam ging en was bang voor een Christelijk fundamentalistische tegenactie in een moskee. Dit bewijst eens te meer dat bepaalde mensen en ideëen met hun eigen gedachtegoed moeten worden aangepakt anders luisteren ze niet.
Ben je zelf eigenlijk wel Nederlander?:D:D:D:D:D
Honderd procent blank! Maar ik ben lesdyctisch, dan mag je taalfouten makenOorspronkelijk gepost door JongereHad je gedrijgt??? :puOorspronkelijk gepost door mementoIk had gedrijgt met het ophangen van evangelisatieposters IN de moskee. In spoedberaad met de grote HOMO (Heerser vd Overkoepelende Moslim Organisatie) is toen besloten dat beide kanten hun acties zouden staken...Men wist dat Memento naar A'dam ging en was bang voor een Christelijk fundamentalistische tegenactie in een moskee. Dit bewijst eens te meer dat bepaalde mensen en ideëen met hun eigen gedachtegoed moeten worden aangepakt anders luisteren ze niet.

Gelukkig maar.Oorspronkelijk gepost door JongereHad je gedrijgt??? :puOorspronkelijk gepost door mementoIk had gedrijgt met het ophangen van evangelisatieposters IN de moskee. In spoedberaad met de grote HOMO (Heerser vd Overkoepelende Moslim Organisatie) is toen besloten dat beide kanten hun acties zouden staken...Men wist dat Memento naar A'dam ging en was bang voor een Christelijk fundamentalistische tegenactie in een moskee. Dit bewijst eens te meer dat bepaalde mensen en ideëen met hun eigen gedachtegoed moeten worden aangepakt anders luisteren ze niet.
Maar je moet eigenlijk niet wijken voor terreur.
Verkondig je Jezus niet in de Moskee.
Alsnog doen!
Is niet altijd mogelijk. In de moskee van Gorinchem staat boven de deur zoiets van "iedereen die hier binnen gaat gelooft niet dat Jezus is de Zoon van God". Dan kun je dus niet naar binnen gaan.Oorspronkelijk gepost door Jan de WitGelukkig maar.Oorspronkelijk gepost door JongereHad je gedrijgt??? :puOorspronkelijk gepost door mementoIk had gedrijgt met het ophangen van evangelisatieposters IN de moskee. In spoedberaad met de grote HOMO (Heerser vd Overkoepelende Moslim Organisatie) is toen besloten dat beide kanten hun acties zouden staken...Men wist dat Memento naar A'dam ging en was bang voor een Christelijk fundamentalistische tegenactie in een moskee. Dit bewijst eens te meer dat bepaalde mensen en ideëen met hun eigen gedachtegoed moeten worden aangepakt anders luisteren ze niet.
Maar je moet eigenlijk niet wijken voor terreur.
Verkondig je Jezus niet in de Moskee.
Alsnog doen!
Met vriendelijke groet, Egbert.