ja, het is altijd file. Bij Staphorst, bij Zwolle, bij Hilversum, bij Amsterdam..... Altijd file!! Je rijdt net weer op maxium snelheid of iets daarboven, of je moet weer boven op de rem staan...Oorspronkelijk gepost door Jan de Witheb je zoveel last dan van file?Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik zit te wachten op 10 baans snelwegen bij grote steden.
Ik niet zo.
Puntenrijbewijs
Moet je dan veel reizen voor je werk?Oorspronkelijk gepost door Matthijsja, het is altijd file. Bij Staphorst, bij Zwolle, bij Hilversum, bij Amsterdam..... Altijd file!! Je rijdt net weer op maxium snelheid of iets daarboven, of je moet weer boven op de rem staan...Oorspronkelijk gepost door Jan de Witheb je zoveel last dan van file?Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik niet zo.
Elke week rij ik ongeveer ruim 1000 kilometer.Oorspronkelijk gepost door Jan de WitMoet je dan veel reizen voor je werk?Oorspronkelijk gepost door Matthijsja, het is altijd file. Bij Staphorst, bij Zwolle, bij Hilversum, bij Amsterdam..... Altijd file!! Je rijdt net weer op maxium snelheid of iets daarboven, of je moet weer boven op de rem staan...Oorspronkelijk gepost door Jan de Witheb je zoveel last dan van file?Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ik niet zo.
Ik rij +- 80.000 in het jaar.
Ongeveer 3 bekeuringen per jaar. Netjes toch?
Vind ik wel netjes ja.Oorspronkelijk gepost door MatthijsElke week rij ik ongeveer ruim 1000 kilometer.Oorspronkelijk gepost door Jan de WitMoet je dan veel reizen voor je werk?Oorspronkelijk gepost door Matthijsja, het is altijd file. Bij Staphorst, bij Zwolle, bij Hilversum, bij Amsterdam..... Altijd file!! Je rijdt net weer op maxium snelheid of iets daarboven, of je moet weer boven op de rem staan...Oorspronkelijk gepost door Jan de Wit heb je zoveel last dan van file?
Ik niet zo.
Ik rij +- 80.000 in het jaar.
Ongeveer 3 bekeuringen per jaar. Netjes toch?
Maar 3 bekeuringen. Ik heb nog geen een bekeuring maar ik rij maar een jaar en maar 8000 km per jaar.
10 baans snelwegen... en het mileu dan? we hebben de aarde toch in bruikleen gekregen van God!Oorspronkelijk gepost door Matthijs
ik zit niet echt te wachten op een puntenrijbewijs...
ik zit wel te wachten op wanneer de maxiumsnelheid eens naar boven gaat. Ik zit te wachten op inhaalstroken op autowegen. Ik zit te wachten op een verbod voor vrachtauto's dat ze niet mogen inhalen op de snelwegen.. Ik zit te wachten op boetes voor bestuurders die 90 km per uur of minder rijden op een 100 km/p weg. Ik zit te wachten op een legale antiflits beschermingsstraal. Ik zit te wachten op een betere aanpak om files te bestrijden. Ik zit te wachten op 10 baans snelwegen bij grote steden.
En wat is het probleem van de maximum snelheid? te laag? vertrek je toch gewoon eerder. Ik snap het hele probleem niet. Als m'n vader van Ommen naar Zwolle rijdt, rij je allemaal netjes 80, achter elkaar aan, langs 4 flitspalen. Maar dan zijn er altijd een paar die iedereen inhalen, over een dubbel doorgetrokken streep. En sta je bij Zwolle, bij de verkeerslichten, staat de betreffende auto vóór je. Hoeveel is hij er mee opgeschoten? 3 meter misschien.
Stressen in het verkeer, slaat toch nergens op, rij gewoon rustig achter de kudde aan, vertrek op tijd en maak je nergens druk om. Rijdt veel fijner.
En tot slot over het puntenrijbewijs: als je je áltijd gewoon aan de regels houdt, is er toch niks aan de hand, dan is een marge van 3 punten best ruim!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman