Zelfmoord..

Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door Loïs
oeps.. ;)
sorry!
Nou ja.....als je foto bij FITC ziet, dan zou je toch denken.......

Een 'breekje' van Breekijzertje
Follow In The Cry

Bericht door Follow In The Cry »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
oeps.. ;)
sorry!

Zou je denken. Dat is mijn vriendin :)
Loïs

Bericht door Loïs »

Oorspronkelijk gepost door Follow In The Cry
Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
oeps.. ;)
sorry!

Zou je denken. Dat is mijn vriendin :)
:o:o:o
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Heb geen idee, nog nooit van gehoord. Ik wacht op een uitleg
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

Tot hoe ver ben je geestelijk gezond als je zelfmoord wil plegen? Ik weet niet ik vind het toch een teken dat er iets goed mis is... Ik geloof niet dat iemand met een gezonde geest het doet...

Hoewel verdriet mensen af en toe tot rare dingen aanzet..
Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

Oorspronkelijk gepost door wit schaap
Waarom denkt iedereen dat zelfmoord altijd het gevolg is van een psychische aandoening!

Hebben jullie er nooit bij stilgestaan dat er ook balans-suïcides gepleegd worden, met een volkomen gezonde psyche?
Bij balance-suïcide heeft iemand veelal ook zeer moeilijke en zware jaren achter de rug, ziet die persoon het leven niet langer zitten. Dit wijst ook op psychische problemen. Iets psychisch is niet alleen een aandoening of ziekte, ieder mens kan het op bepaalde momenten moeilijk hebben. Uit die moeilijkheden voortkomende suïcide (de balance-suïcide), is nog steeds een suïcide die voortkomt uit psychische levensmoeheid.

Grüts,
Bienveillance
Bienveillance

De gedachte dat God over het leven, EN de dood beslist vind ik erg naïef. Die tijd hebben we toch al achter ons met onze huidige kennis van het lichaam en medische kunde.
.........en hier gaat de mens op de plaats van God zitten. Een woordelijke bevestiging van wat ik dagelijks tegenkom in de wetenschap.

Grüts,
Bienveillance
Bienveillance

........Bij balance-suïcide heeft iemand veelal ook zeer moeilijke en zware jaren achter de rug, ziet die persoon het leven niet langer zitten. Dit wijst ook op psychische problemen.........

Bienveillance,

Problemen hebben is toch heel wat anders als een psychische stoornis hebben.
Absoluut! Dat is ook niet wat ik zeg. Maar problemen beheersen wel je psyche en dientengevolge kun je (depressief worden en) tot een suïcide komen.
WiccanGirl

Bericht door WiccanGirl »

IS het god zelf niet die ons de kennis heeft gegeven om mensen in leven te houden... We kunnen ook iedereen zomaar dood laten gaan als god dat voor ze heeft beslist.... maar zo werkt het niet..
Plaats reactie