Nee Adje, dat gebeurt niet! Zie Israël! Gaat daar niemand meer met de bus mee? Gaat daar niemand meer in een restaurant? Ja, toch.Oorspronkelijk gepost door Adje
vandaar dat ik ook zei ' zonder dat daar een ander vliegmaatschappij voor in de plaats komt', Jelle...
kweet niet of mensen nog steeds zo graag vliegen als er nog een paar keer een aanslag mee gebeurt, ndonselaar? zakenmensen zullen wel blijven vliegen ja, maar al die mensen die zo makkelijk het vliegtuig pakken op vakantie naar Spanje ook? Nu zijn aanslagen niet de juiste manier om het aantal vliegbewegingen omlaag te krijgen, accijnzen op kerosine zou een stuk beter zijn, maargoed, daar zal wel niet zo gauw van komen.
[Aangepast op 1/10/03 door Adje]
Ik persoonlijk ga gewoon met een vliegtuig en ik peins er niet over om me te laten reageren door terroristen.
Accijnzen verhogen, is lastenverhoging is minder werkgelegenheid, is ......
Wat is er beter? Met z'n allen in het vliegtuig naar bv. Edinburgh, of eerst met de auto naar Hoek van Holland, vervolgens met de boot naar Harwich en vervolgens met een paar honderd auto's naar Edinburgh.
We kunnen beter al dit gezeur op de milimeter in de beheersing van de industrie in bv. het voormalig Oostblok steken. Daar halen we nog rendement.