Ja hoor! Ieder jaar begonnen ze weer opnieuw te tellen.......Oorspronkelijk gepost door LecramZo hee, dat is een lang ritje :, Gold dat voor iedere trip van > 15.000km?Oorspronkelijk gepost door Pim
Waarom niet?? 28cent is max.(onbelast) geen werkgever is dat verplicht. Ik heb ergens gewerkt daar kreeg je alleen de eerste 15.000 het max. en daarna minder.
Pim.
Gunstiger fiscale regeling voor leaserijders
Verschrikkelijk werkje he. Ik had een achterstand van 1.5 jaar, dus had ik daar wel een paar uurtjes werk aan. Ik doe het allemaal niet zo nauwkeurig hoor. Maar ik ga dus echt geen 25% van de nieuwwaarde betalen. Kan die paar duizend euro wel ergens anders voor gebruiken..Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Weet uit ervaring hoe het is om het bij te houden. Pffffff, wat een werk. Had me aan het begin van het jaar voor gehouden om het te doen. lukte me 4 maand, maar ben er toen maar mee gekapt. Moet dus nu 25 % betalen. Of ik moet een in een paar avonden mijn administratie gaan bijwerken.
tukker
Liever Turks dan Paaps
Ik als [semi]ambtenaar krijg voor mijn 130 km per dag ong. 38 euro per maand en dat is het absolute maximum en niks meer belasting teruggave.Oorspronkelijk gepost door PimDe meeste ambtenaren hebben toch alleen maar woon-werk verkeer? Daar is die 28cent per km niet voor! Daar is een forfetaire vergoeding van volgens mij max. EUR 130 per maand (voor boven de 20km enkele reis als ik het goed heb)Oorspronkelijk gepost door limosa
Mmmm, da's minder. En niet alleen voor bazen. Volgens mij rijdt het halve ambtenarenkorps in Nederland met kilometervergoeding.
Pim.

Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Beste vriend,Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Tuurlijk!
Terwijl er op essentiële punten wordt bezuinigd, worden de "kapitalisten" weer ontzien zoniet bevoordeeld!!!!
Ratten zijn het!!!
Laat onze Rens dit maar niet lezen............................
Een 'breekje' van Breekijzertje
de automobilist (kapitalist) wordt meer uitgemolken dan wie dan ook in dit land.
Nu krijgt ze eindelijk wat terug.
Ik denk dat het niet tactisch om dit nu te doen, omdat demogatische opmerkingen als die van Breekijzertje niet van de lucht zullen zijn. Maar het is zeker een eerlijke maatregeling.
Demogagie: Wouter Bos die zegt dat in dit land de zwakste schouders de zwaarste lasten dragen.
Dat zou er op neer komen dat een bijstandsmoeder meer belasting zou betalen dan Roel Pieper. Dat is niet eens in verhouding zo.
Carpe Diem tamen Memento Mori
Het gaat er niet om of je er een paar kilometer naast zit. Dat kan de fiscus toch niet zien. Het gaat erom dat je auto op een bepaalde dag ergens gesignaleerd is, terwijl die rit niet op je lijst staat.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ja hallo zeg.. Ik zal er misschien ongeveer 50 kilometer naast zitten... Ik vind het heel knap dat je het precies op de kilometer nauwkeurig hebt...
Ik vind het zo waardeloos he!!!!!!!
Zorg ook dat de km-stand die de garage doorgeeft precies aansluit met de rit van die dag. enz enz enz. De fiscus weet echt veel meer van je auto dan je denkt.
En het is ook niet een 'ongeveer-verhaal' (wat waarschijnlijk voor je werkgever afdoende is), maar van postcode tot postcode...... Dus gewoon een ramp!Oorspronkelijk gepost door refoHet gaat er niet om of je er een paar kilometer naast zit. Dat kan de fiscus toch niet zien. Het gaat erom dat je auto op een bepaalde dag ergens gesignaleerd is, terwijl die rit niet op je lijst staat.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Ja hallo zeg.. Ik zal er misschien ongeveer 50 kilometer naast zitten... Ik vind het heel knap dat je het precies op de kilometer nauwkeurig hebt...
Ik vind het zo waardeloos he!!!!!!!
Zorg ook dat de km-stand die de garage doorgeeft precies aansluit met de rit van die dag. enz enz enz. De fiscus weet echt veel meer van je auto dan je denkt.
Pim.
Nou zeg, wees maar niet bang dat ik in die verleiding val. Ten eerste doet ons bedrijf daar niet aan en ten tweede valt hte declareren van kilometers van een liesbak wel errug op.Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeMarcel!!!!!Oorspronkelijk gepost door Lecram
Op zich is die kilometervergoedingbelasting erg makkelijk te omzeilen. Controle daarop kost naar mijn idee ook heel wat ambtenaren.
Een 'breekje' van Breekijzertje