Die Tijn! Een scherp opmerker hoor!!! :u:u:u:uOorspronkelijk gepost door Tijn
Hm, vind die breekjes zwaar irritant (bij iedere post staat het er onder)
Kijk Tijn, daar komt-ie weer:
Een 'breekje' van Breekijzertje
Ik blijf bij mijn standpunt dat er meer vrouwen in het leger moeten dienen dan nu het geval is.Oorspronkelijk gepost door PimHe Tante Beppie (ik weet nog steeds niet hoe je heet),Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Ga je nou nog ff verder in onze discussie, of BREEK je 'm af?
Pim.
Maar ik mis nu je argument inzake het feit dat de vrouwen 'zwakker' zijn en ze daarom ontzien moeten worden.......Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeIk blijf bij mijn standpunt dat er meer vrouwen in het leger moeten dienen dan nu het geval is.Oorspronkelijk gepost door PimHe Tante Beppie (ik weet nog steeds niet hoe je heet),Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Ga je nou nog ff verder in onze discussie, of BREEK je 'm af?
Pim.
Ten eerste is dit goed om die ruwe mannencultuur enigszins geciviliseerd te houden.
Ten tweede zijn er specifieke taken die alleen vrouwen kunnen waarnemen, denk aan bijv. het fouilleren van vrouwelijke krijgsgevangenen.
Ergo conclusio, vrouwelijke militairen in deze bezuinigingsgolf ontzien en niet ontslaan!
Is het nu wel of geen argument van je? Je gaf net slechts 2 argumenten (mannelijke cultuur en vrouwen fouilleren).Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Pim schreef: Maar ik mis nu je argument inzake het feit dat de vrouwen 'zwakker' zijn en ze daarom ontzien moeten worden.......
Tip: Lees je bijbel
Ik reageerde zojuist specifiek op die ene zinsnede van jou Pim. Dat begrijp jij ook wel.Oorspronkelijk gepost door PimIs het nu wel of geen argument van je? Je gaf net slechts 2 argumenten (mannelijke cultuur en vrouwen fouilleren).Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Pim schreef: Maar ik mis nu je argument inzake het feit dat de vrouwen 'zwakker' zijn en ze daarom ontzien moeten worden.......
Tip: Lees je bijbel
In het algemeen heb ik die overtuiging ook wel (vanuit de Bijbel), maar ik lees nergens in de Bijbel dat 12% van de mensen in het leger vrouw was cq moet zijn! Waar kan ik dat vinden?
Pim.
[Aangepast op 26/8/03 door Pim]
(OK. Wanneer ga je dan in het verband van de discussie reageren?)Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Ik reageerde zojuist specifiek op die ene zinsnede van jou Pim. Dat begrijp jij ook wel.
Waarom? Waar basseer je dit op? Moet het leger met handtasjes rond gaan lopen? Ik bedoel dit niet lullig, maar ik vraag me af of je niet zwaar overdrijft. En ik wil weten wat je veranderd wil zien...Ten eerste is dit goed om die ruwe mannencultuur enigszins geciviliseerd te houden.
Dit is een heel slecht argument. Er worden over het algemeen niet zo veel vrouwelijke krijgsgevangenen gemaakt, en al helemaal niet door het Nederlandse leger. Hier pleit je dus voor minder vrouwen... Hmm, dat was niet je bedoeling, toch?Ten tweede zijn er specifieke taken die alleen vrouwen kunnen waarnemen, denk aan bijv. het fouilleren van vrouwelijke krijgsgevangenen.