Wat drijft refo's hier te discussiëren ??

montarsolo
Contacteer:

Bericht door montarsolo »

Dit vindt ik een aardige discussie
maar als ik alles hier lees weet ik nog steeds niet waarom refo's hier komen discussieren. Als ik naar mijn zelf kijk vindt ik het leuk om met andere inhoudelijk te discussieren over de zaken die van levensbelang zijn en waarbij je natuurlijk niet kan verwachten dat alle bezoekers van dit forum op een lijn zitten, maar dat maakt de discussie wel interresant. en natuurlijk ook over de zaken van alle dag.

Dus dames en heren wat is nu jullie echte reden om hier te discussieren ik ben benieuwd. :bou:
Wat wil je horen? Volgens mij geef je zelf het antwoord al. Sommige onderwerpen zijn lollig, andere onderwerpen weer heel leerzaam en meningvormend. Sommige discussies zijn ronduit bemoedigend en waarom zou ik die niet mogen bezoeken?!

Bovendien als je met (een onbekend) iemand staat te praten vraag ik toch ook niet wat de reden/nut daarvan is. Maarten `t Hart schrijft in een boek dat het in de meeste gesprekken tussen mensen niet gaat om de woorden maar om het uitstoten van klanken. Hij vergelijkt het met vlooien bij apen. Moge, lekker weertje he. Ja, dat kun je wel zeggen. Hoe gaat het nu? Ja, goed en met jou? Ja, prima. Hoe gaat het nu met .... enz.

Dus wat dat betreft heeft dit discussieforum meer zin (is mijn bescheiden mening :!).

Ik hoop dat dit het wat duidelijker maakt.
Rinie

Bericht door Rinie »

Beste Montarsolo,
Het heeft natuurlijk ook niet veel zin om over het weer te praten als je achter de computer zit :)
Maar goed, met je eens. Inderdaad, sommige reacties zijn ronduit bemoedigend. Moge ook dit discussieforum, in alle gebrek. toch meewerken tot meerdere eer van Gods Naam.
Plaats reactie