Winny de Jong geeft zich BLOOT ( niet bepaald conservatief)
Ik bedoel dit zo: juist omdat ze ze niet allemaal op een rijtje heeft mag je haar niet uitschelden:POrigineel geplaatst door ZeckieDaarom ook hè!Origineel geplaatst door tukkertje
lebaoth, neem me niet kwalijk. Dat mens is toch niet helemaal goed volgens mij hoor. Heeft ze alle 100 volgens mij niet helemaal op een rijtje.
(en anders vind ik het nog niet goed hoor)
dan hoef je 'r toch niet als 'lelijk' te betitelen?
Hierbij is Billy's ondertiteling van toepassing.
Ik ben er van overtuigd niet ver benevens de waarheid te spreken."Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Kwestie van smaak misschien??
Misschien is het een kwestie van smaak, Rekna, maar ik ben nog nooit een mens tegengekomen die ik lelijk vond. Maar als ik zo om me heen wel eens dingen hoor ben ik een uitzondering als ik mensen eigenlijk altijd mooi vind.
In ieder geval, als dit de waarheid is voor jou dan kun je beter zorgen dat die waarheid aangepast wordt aan een Bijbelse waarheid. Zie het eerder aangehaalde vers uit Jakobus.
Lebaoth
In ieder geval, als dit de waarheid is voor jou dan kun je beter zorgen dat die waarheid aangepast wordt aan een Bijbelse waarheid. Zie het eerder aangehaalde vers uit Jakobus.
Lebaoth
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
Ik herinner mij een artikel uit de glorietijd van Pim Fortuyn. De ene helft van de wereld bejublede hem, terwijl de andere helft hem uitkotste. Toen schreef Menno de Bruyne van de SGP een artikel hoe eenzaam Pim eigenlijk ten diepste was zonder de Heere. Daaruit sprak zoveel mededogen en christelijke compassie dat het mijn kijk op politici radicaal veranderd heeft.
Menno is echt heel flexe vent...
De foto's die lecram wil maken kun je beter niet naar de Pano sturen, stuur ze naar Ons Contact (ff checken of Menno nog zo flex is)...
Zelf vind ik ook dat Winny niet erg veel kansen maakt, maar in een gesticht, lelijk, en wijf is het toch echt niet. Richt zelf maar eens een partij op en probeer zonder veel gekkigheid een paar stemmen te krijgen (zonder die van vader/moeder en ander fam. leden).
De foto's die lecram wil maken kun je beter niet naar de Pano sturen, stuur ze naar Ons Contact (ff checken of Menno nog zo flex is)...
Zelf vind ik ook dat Winny niet erg veel kansen maakt, maar in een gesticht, lelijk, en wijf is het toch echt niet. Richt zelf maar eens een partij op en probeer zonder veel gekkigheid een paar stemmen te krijgen (zonder die van vader/moeder en ander fam. leden).