"Een goede buur is beter.........."

Jelle

Bericht door Jelle »

Misschien zijn het wel morsseseinen die hij geeft via de verwarming en jij hebt natuurlijk niet in de gaten dat hij vraagt of je met hem mee komt swingen.;):,:D
Bienveillance

Bericht door Bienveillance »

Origineel geplaatst door Rens
Origineel geplaatst door Bienveillance Ze zijn ook dol op het koningshuis, zoals het calvinisten betaamt

Bienveillance
Bien................Zoals het calvinisten betaamt..........ach, het is maar wat je wil hé, het is in ieder geval niet "my cup of thea"

Beatrix zal best wel een goed mens zijn, maar ik pruim d'r niet, met daarnaast een welhaast prehistorisch overleefd bestuurssysteem. Ze kán niks, ze mág niks, ja opzitten en pootjes geven ofwel ceremoniele pracht en praal, en verder ook niks! Ook d'r mond houden want ze mag niet zeggen wat ze eigenlijk zelf denkt!!

Ze is toch ook een gewoon mens met een eigen mening?

Groet, Rens
Rens,

Ik gaf er een icoontje bij: :P

Het koningshuis is een verre buur van me en geen goede vriend. Ik ken ze alleen van de (roddel)pers. Verder geef ik hier geen mening over monarchie/republiek. Dat zal t.z.t. elders op dit forum misschien wel gebeuren :% .

Bienveillance
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Een goede buur beter dan een verre vriend???
Nou mijn verre vriend is beter dan mn buren hoor!:in
Het is balen dat je elkaar minder ziet dan je buurtjes maar de stelling dat een goede buur beter is dan een verre vriend gaat niet altijd op, volgensmij!
madelief

Bericht door madelief »

Nee Ping maar ze bedoelen ook dat je je buren dan vaker ziet. En dus wel wat makkelijker is om heen te gaan. Maar ik ben blij met je verre vriendje, anders zag ik je ook nooit meer.
Want je bent zo..................nou je weet wel. En nu heb je het ook nog een keer druk met school.
:,:bou::-:-:-:-:-
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Voor mijn lieve buurvrouw!
Ja het is balen dat ik het nu weer zo druk heb, maar gelukkig woon jij dicht bij... Dus hoef ik niet eerst een hele reis te maken voordat ik bij jou ben!!! :D:%:,:+
Ik ben heel blij met jou als buurvrouw, waar ik altijd bij terecht kan... en jij bij mij... (slijmslijm)
Een goede buur beter dan een verre vriend? Ik vind het alletwee best. Een goede buur én een verre vriend! :bou:
Plaats reactie