Kosten van levensonderhoud

kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door pingpongbal
Wie is nou dat zielige meisje? Bloob of ikke? Nou ik ben niet zielig hoor!!! :D
Zolang ik nog geen honger lijdt hoeft er echt geen collecte gehouden te worden!!!
Internet verslaving??? Ik heb pas sinds twee dagen eindelijk thuis internet!!! Daarvoor deed ik het ff snel in de bieb of op school. Dus vanaf nu kan ik pas echt gaan forummen!!!:D
Van harte welkom als echte forumlid! :in
bloob

Bericht door bloob »

Origineel geplaatst door kridje
Misschien moet ze gewoon proberen haar internetverslaving tegen te werken. Kan ze veel geld mee uitsparen; zeker in de toekomst want KPN is ook heel wat van plan! :(
Ik wil niet vervelend doen hoor Kridje, maar jouw aantal posts ligt nog altijd hoger dan die van mij. Dus als ik verslaafd ben, wat ben jij dan????

:D
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door bloob
Ik wil niet vervelend doen hoor Kridje, maar jouw aantal posts ligt nog altijd hoger dan die van mij. Dus als ik verslaafd ben, wat ben jij dan????
:D
Geen flauw idee! :P
secret boy

Bericht door secret boy »

Ok, ff back to the topic.

geplaatst door Rens
Op sommige plekken heb ik waargenomen dat het Fl.-teken gewoon werd vervangen door het €-teken en de getallen gewoon bleven staan, dus 220% duurder werd in 1 dag!!!!!! Je hoeft me niet te geloven, maar ik heb het met een vriend zélf waargenomen!!!
Dit is zeker waar.. Bij ons in het zwembad. De snackbar en de automaten....
De snackbar niet helemaal 220%, maar toch al aardig in die richting.
De automaat is van fl. 1,00 naar € 1,00 gegaan...
Smerige afzetters!!!!!!!!!
Jelle

Bericht door Jelle »

We horen en lezen het dagelijks dar sinds de invoering van de euro dat veel dingen duur geworden zijn. En ik las dat wij in Nederland beslist niet de enige zijn. In Duistland verlnagt men weer terug naar hun oude Dmarken, ook bij hen zijn de prijzen extreem gestegen.
an3sdej

Bericht door an3sdej »

Wij zijn het vorig weekend wezen fietsen, maar de terrasjes en de hotels zijn echt gemiddeld 60% duurder geworden
Plaats reactie