werkende moeders

Lorijne

Bericht door Lorijne »

wanneer ben je ervoor, zoals men altijd zo mooi zegt, je kinderen op de eerste plaats? kan dat niet terwijl je werkt?
niels

Bericht door niels »

ik dacht dat we er wel uit waren dat het prima viel te combineren met bijv. thuiswerken.
zekharyahu

Bericht door zekharyahu »

Origineel gepost door niels
wat een verschrikkelijk conservatieve gedachte en de enigste recht van de vrouw is het aanrecht en vrouwen zijn alleen geschikt voor klein motoriek werk, en vrouwen zijn niet geschikt voor een baan buitenshuis. Wat een klinklare onzin kun jij vertellen zeg en wat leef jij in een wereld van een halve eeuw geleden.
Over wie heb je het nou dan?
wpv

Bericht door wpv »

Origineel gepost door Lorijne
wanneer ben je ervoor, zoals men altijd zo mooi zegt, je kinderen op de eerste plaats? kan dat niet terwijl je werkt?
Nee, dat kan inderdaad niet. Wanneer je werkt komt altijd je werk op de eerste plaats, want dan moet er wel van alles geregeld worden voor de kinderen, zodat moeder kan werken.
bazz

Bericht door bazz »

Origineel gepost door niels
wat een verschrikkelijk conservatieve gedachte en de enigste recht van de vrouw is het aanrecht en vrouwen zijn alleen geschikt voor klein motoriek werk, en vrouwen zijn niet geschikt voor een baan buitenshuis. Wat een klinklare onzin kun jij vertellen zeg en wat leef jij in een wereld van een halve eeuw geleden.
Kom Niels, een beetje humor moet toch kunnen? Ik dacht dat ik in de voorgaande posts mijn standpunt had duidelijk gemaakt, wat natuurlijk ook geldt voor een eventuele vrouw, als ik die mocht krijgen.
niels

Bericht door niels »

ff scherp houden he, moet ook kunnen dacht ik.
bazz

Bericht door bazz »

OK, dan is het goed!
the KINGs daughter

Bericht door the KINGs daughter »

Een ouderwets verhaaltje maar toch; de 'natuur' leert toch dat vrouwen kinderen gewoon beter op kunnen voeden dan mannen? Tenminste, de vaders van tegenwoordig zijn best handig ofzo, en ik vind het altijd wel een schattig gezicht als ze achter de kindewagen lopen... maar volgens mij zijn moeders hier toch beter in of niet?!
niels

Bericht door niels »

vaders kunnen netzo goed kinderen opvoeden als moeders, jij zit nog in je ouderwetse patroon, waarbij je niet snel went aan iets nieuws watbetreft opvoeding, twee vaders of twee moeders kunnen trouwens ook net zo goed kinderen opvoeden, opvoeding heeft niets met geslacht te maken, meer met de liefde die het kind krijgt tijdens de opvoeding.
Plaats reactie