Je hebt ook een boek van Francien Rivers.
Die ds. doet ook zoveel moeite om haar terug te krijgen.
Is ook mooi boek
HOEREN en tollenaren.......
Jullie dominee doet moeite om dat [waarschijnlijk zijn] boek terug te krijgen?Oorspronkelijk gepost door vlinder
Is ook mooi boek
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Sorry ik begrijp je niet helemaal. Wil je het uitleggen?Oorspronkelijk gepost door EgbertJullie dominee doet moeite om dat [waarschijnlijk zijn] boek terug te krijgen?Oorspronkelijk gepost door vlinder
Is ook mooi boek
De schrijfster is Francien Rivers.
En de hoofdpersoon is als kind verkocht en later gedwongen prostituee. Dan word een ds. verliefd op haar, maar steeds bij een moeilijk moment vlucht ze weer terug naar dat prostituee huis. En moet de ds haar weer terug halen. Dan lees je hoe een pijn het doet als hij zijn vriendin met een andere man bezig ziet. Snappie??!!
Groetjes VLinder
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Je bedoelt Bevrijdende Liefde?Oorspronkelijk gepost door vlinderSorry ik begrijp je niet helemaal. Wil je het uitleggen?Oorspronkelijk gepost door EgbertJullie dominee doet moeite om dat [waarschijnlijk zijn] boek terug te krijgen?Oorspronkelijk gepost door vlinder
Is ook mooi boek
En de hoofdpersoon is als kind verkocht en later gedwongen prostituee. Dan word een ds. verliefd op haar, maar steeds bij een moeilijk moment vlucht ze weer terug naar dat prostituee huis. En moet de ds haar weer terug halen. Dan lees je hoe een pijn het doet als hij zijn vriendin met een andere man bezig ziet. Snappie??!!
Groetjes VLinder
Die mannelijke hoofdpersoon heet Michael Hosea, naar de profeet Hosea. Hij is echter geen dominee bij mijn weten.
- Miscanthus
Dan heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd. Maar hij moet haar wel van God uit de prostituee halen toch? Foutje van mij.Oorspronkelijk gepost door PimJe bedoelt Bevrijdende Liefde?Oorspronkelijk gepost door vlinderSorry ik begrijp je niet helemaal. Wil je het uitleggen?Oorspronkelijk gepost door EgbertJullie dominee doet moeite om dat [waarschijnlijk zijn] boek terug te krijgen?Oorspronkelijk gepost door vlinder
Is ook mooi boek
Groetjes VLinder
Die mannelijke hoofdpersoon heet Michael Hosea, naar de profeet Hosea. Hij is echter geen dominee bij mijn weten.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
-
ééntje, kruis in de asfaltjungle door nicky cruzOorspronkelijk gepost door Barryvrouwheb jij die boeken zelf?Oorspronkelijk gepost door Gabrielle
boeken heb ik beide gelezen.
film ooit wel eens gezien, lang geleden
idd ook indrukwekkend
dan wil ik ze wel graag lenen!
die andere heb ik van de bieb gehaald ( twee stuks door David W.)