Wilders: 'Verdrag Rechten Mens opzeggen'

David J

Bericht door David J »

Wilders begint nu echt eng te worden. En goedkoop. Dit heeft niets meer met serieuze politiek te maken.

Jammer overigens dat die geloofwaardige conservatieve partij er nu niet meer gaat komen. Daar was best behoefte aan.
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Beseffen jullie niet dat Wilders ook voor ons een bedreiging is????

Een voorbeeld: bijzonder onderwijs op christelijke grondslag moet helemaal weg. Ondanks dat vanuit deze onderwijsvorm geen bedreiging komt maar we worden door hem op 1 hoop geschoven.

Als je orthodox christelijk ben dan vormt hij heel duidelijk een bedreiging. Want deze mensen hebben krommen gedachte over de plaats van de vrouw in politiek, kerk, enz.

We hebben een strijd tegen de verlichting in de tijd. Een strijd die zowel met moslims als met christenen wordt gevoerd!

Ik snap niet dat er hier zoveel personen zijn die zich in Wilders kunnen vinden!
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door kridje
Beseffen jullie niet dat Wilders ook voor ons een bedreiging is????

Een voorbeeld: bijzonder onderwijs op christelijke grondslag moet helemaal weg. Ondanks dat vanuit deze onderwijsvorm geen bedreiging komt maar we worden door hem op 1 hoop geschoven.

Als je orthodox christelijk ben dan vormt hij heel duidelijk een bedreiging. Want deze mensen hebben krommen gedachte over de plaats van de vrouw in politiek, kerk, enz.

We hebben een strijd tegen de verlichting in de tijd. Een strijd die zowel met moslims als met christenen wordt gevoerd!

Ik snap niet dat er hier zoveel personen zijn die zich in Wilders kunnen vinden!
Ik zeg ook niet dat ik het met al zijn standpunten eens ben.
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Ik ben het met niet 1 van zijn standpunten eens!!!!!
Een deel van wat hij roept kan waar zijn en dan ben ik er toch niet mee eens! Hij zegt alles vanuit een verkeerde kern. Een kern die van de mens uit gaat en niet van God uit gaat.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door kridje
Ik ben het met niet 1 van zijn standpunten eens!!!!!
Een deel van wat hij roept kan waar zijn en dan ben ik er toch niet mee eens! Hij zegt alles vanuit een verkeerde kern. Een kern die van de mens uit gaat en niet van God uit gaat.
Dan houd het voor jou in Den Haag al snel op.
Jongere

Bericht door Jongere »

Inderdaad kridje en David J.
Wilders begint te zakken in de peilingen en dan moet je natuurlijk snel iets opzienbarends verzinnen. En dan is dit natuurlijk de beste kiezertrekker. Maar om dit serieus te nemen; nee. Ik vind ook eigenlijk dat de peilingen niet zozeer iets over het niveau van Wilders zeggen dan wel over het niveau van de gemiddelde Nederlander.
Ik kan nooit zo goed tegen mensen die op deze manier bekendheid/aanhang willen krijgen.
Barryvrouw

Bericht door Barryvrouw »

Oorspronkelijk gepost door David J
Wilders begint nu echt eng te worden. En goedkoop. Dit heeft niets meer met serieuze politiek te maken.

Jammer overigens dat die geloofwaardige conservatieve partij er nu niet meer gaat komen. Daar was best behoefte aan.
Goedkoop en niet serieus. Helemaal mee eens. Zeker toen ik van de week het programma (Binnenhof??? van Rob Trip) zag. Daar zat Hildebrand Nawijn. Hij toonde belangstelling voor een samenwerking met Wilders en Eerdmans. Ben erg benieuwd hoe dit gaat verder gaat lopen.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Billy
woensdag 12 januari 2005 14:21
'Je moet ze oppakken en meteen uit Nederland verwijderen. De overheid reageert met sociaal werkers en buurthuizen. Maar ik zeg: gewoon weg. Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet. Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, dan zeggen we dat verdrag op. Het beschermen van de Nederlandse gezinnen is een belang dat veel zwaarder weegt.'
.............................................................................................................
Wilders vindt dat de Nederlandse Algemene Inlichtingen en Veiligheids Dienst (AIVD) snel medewerkers moet werven onder Arabische christenen in Libanon en Syrië. 'Dat is de beste manier om snel in terroristische netwerken te infiltreren. Spionnenwerk is essentieel. De AIVD is daar veel te laat mee begonnen.'

Publicatiedatum: 12 januari 2005

Ik neem aan dat vooral bovenstaande eerste alinea door de posters bedoelt word al ze het hebben over "goedkoop" "eng" en "niet serieus".

want voor de rest komt er niks in zijn artikel in aanmerking voor eventuele van dit soort bewoordingen.
hij signaleert feiten en noemt oplossingen.

en het wijzigen van de grondwet kan gewoon als er een democratische meerderheid voor is!
Op grond van artikel 103 van de Grondwet in kan je zelfs een aantal wetsartikelen opzijzetten, waardoor je voorstellen die Wilders doet gewoon wettelijk kan doen. ( bijvb. uitzetten van criminelen met twee paspoorten etc.)

Het EVRM opzij zetten is heel wat moeilijker maar je moet je ook realiseren, maar er zijn genoeg andere partijen die naar dingen streven die praktisch onuitvoerbaar zijn , dus daarin staat hij niet alleen.
dat je als politici hoog moet inzetten m halverwege te einigen is ene vasttaand feit.

Voordat de hele goegemeente me hier weer aanvalt op het feit dat ik Wilders verdedig: JA op deze punten doe ik dat want hij spreekt gewoon de harde feiten uit zoals ze er momenteel liggen! niet meer en niet minder!

Door met deze mensen in gesprek te blijven als christenen kunne we hen duidelijk maken dat wij niet hetzelfde in elkara zitten als de radicale moslims en dat wij wezenlijk andere doelstellingen hebben dan moslims en dit ook op een andere wijze willen bereiken ( lees : ontvangen van God).

Wat betreft het gevaar waar Jongere en Kridje over spreken.

Ik erken absoluut een gevaar vanuit de (neo)Liberale hoek maar hoe de opstelling van hen naar chrsitenen zal zijn zal ook te maken hebbben met onze opstelling naar hun toe.
En ik weet dat iemand als Wilders en bijvb Nawijn ( i.t.t. vele ander liberale VVD-ers) absoluut ruimte geven aan christenen. En Wilders wil ook NIET sluitelen aan artikel 23 GW kridje!

D66 is wat dat betreft veel gevaarlijker!

Kortom, een hele discussie op zich, maar ik blijf erbij dat we banger van de Islam moeten zijn dan van een Wilders of een andere conservatief-liberaal.

Kijk eens in Amerika hoeveel christenen ( ok mischien dan geen ultra-refo's zoals wij:! ) binnen de conservatieve hoek van de republikeinse partij actief zijn!

Dus voor beiden is wat te zeggen!

lees ter verduidelijking ook eensdeze topic en artikel

[Aangepast op 13/1/05 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Plaats reactie