Bush of Kerry?
Ik vind Bush een halve nazi, gezien de manier waarop hij zichzelf aan het volk verkoopt.
Het zoeken naar een gemeenschappelijke vijand, de (oorlogs)retoriek en het slimme gebruik van nationalitische gevoelens van het volk getuigen daarvan. Bij Hitler waren dat resp. de joden, zijn opzwepende toespraken en het hakenkruis, met Bush hebben we resp. Osama, verkiezingsspotjes op tv en de Stars and Stripes.
Geen Bush dus, maar ook bij Kerry heb ik m'n twijfels. Als ik Amerikaan was zou ik alleen stemmen om Bsuh weg te kirjgen en misschien zelfs dat niet...
Het zoeken naar een gemeenschappelijke vijand, de (oorlogs)retoriek en het slimme gebruik van nationalitische gevoelens van het volk getuigen daarvan. Bij Hitler waren dat resp. de joden, zijn opzwepende toespraken en het hakenkruis, met Bush hebben we resp. Osama, verkiezingsspotjes op tv en de Stars and Stripes.
Geen Bush dus, maar ook bij Kerry heb ik m'n twijfels. Als ik Amerikaan was zou ik alleen stemmen om Bsuh weg te kirjgen en misschien zelfs dat niet...
Gaat heen en leert wat het betekent: Barmhartigheid wil Ik en geen offerande
yep, dat gaat mij ook wel wat de ver ja.
maar het geeft wel aan hoe verdeeld men is over Bush. Natuurlijk roept een president altijd reactie op, maar in het geval van Bush is het, naar mijn mening, toch wel wat extremer, twee kanten op. Mensen willen hem echt graag een tweede termijn, of willen hem echt erg graag weghebben. En ik weet niet goed (maar ik geloof van niet) dat dat elke vier jaar zo sterk is?!
maar het geeft wel aan hoe verdeeld men is over Bush. Natuurlijk roept een president altijd reactie op, maar in het geval van Bush is het, naar mijn mening, toch wel wat extremer, twee kanten op. Mensen willen hem echt graag een tweede termijn, of willen hem echt erg graag weghebben. En ik weet niet goed (maar ik geloof van niet) dat dat elke vier jaar zo sterk is?!
uitgesproken meningen, duidelijkheid, rechtlijnigheid;Oorspronkelijk gepost door Adje
yep, dat gaat mij ook wel wat de ver ja.
als je deze kwaliteiten bezit dan roep je ook extremere reacties op.
Het is bepaald geen nette verkiezingscampagne.
Ze proberen echt elkaar onderuit te halen en vaak vind ik de dingen die ze over elkaar zeggen niet door de beugel kunnen.
Maar hier zijn ze wel wat gewend.Niemand kijkt er vreemd van op. Alleen ik...
Ze proberen echt elkaar onderuit te halen en vaak vind ik de dingen die ze over elkaar zeggen niet door de beugel kunnen.
Maar hier zijn ze wel wat gewend.Niemand kijkt er vreemd van op. Alleen ik...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Het heeft niets met Bush of wie dan ook te maken.
Mensen worden mondiger en de media worden steeds extremer. Internet vergroot dit nog eens.
Neem ons eigen land, over Balkenende worden dezelfde dingen gezegd als over Bush. Het gaat nergens meer over.
Mensen zijn elke vorm van nuance en gezond verstand verloren.
Mensen worden mondiger en de media worden steeds extremer. Internet vergroot dit nog eens.
Neem ons eigen land, over Balkenende worden dezelfde dingen gezegd als over Bush. Het gaat nergens meer over.
Mensen zijn elke vorm van nuance en gezond verstand verloren.
Carpe Diem tamen Memento Mori
Wat ook scheelt: er is een rechtse stroming aan de macht gekomen, na decenia 'links'.
En links in de oppositie is altijd met grote woorden spreken.
Links kan er niet zo goed tegen als ze geen gelijk krijgen.
Dan worden hitler, musolini en de nazis er snel weer bijgehaald.
En links in de oppositie is altijd met grote woorden spreken.
Links kan er niet zo goed tegen als ze geen gelijk krijgen.
Dan worden hitler, musolini en de nazis er snel weer bijgehaald.
Inderdaad. Ik bekeek het van de ene kant, de andere kant is niet minder waar!Oorspronkelijk gepost door Adjehetzelfde geldt voor arrogantie, welbewuste ongenuanceerdheid en stompzinnigheiduitgesproken meningen, duidelijkheid, rechtlijnigheid;
als je deze kwaliteiten bezit dan roep je ook extremere reacties op.
ook wanneer je die 'kwaliteiten' bezit roep je extremere reacties op.
kies uw variant...
Ik moet eerlijk bekennen dat het hier vooral de republikeinen zijn die met modder gooien.En dan niet de partij maar van die vage clubjes er om heen. Daarmee denken ze hun kandidaat te helpen...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Adje, als je mijn postings hebt gelezen (wat je dus kennelijk niet hebt gedaan) had je geweten dat wat je zegt onzin is. Trouwens, het is weer zo'n typische extreme uitspraak.
Margriet: het is in amerika van beide zijden even waar.
Moore voor links, die veteranen van rechts.
Het verschil is alleen dat de veteranen meer impact hadden dan moore.
Margriet: het is in amerika van beide zijden even waar.
Moore voor links, die veteranen van rechts.
Het verschil is alleen dat de veteranen meer impact hadden dan moore.