LPF exit?

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Billy
Oorspronkelijk gepost door LecramHij heeft het voor mij afgedaan tijdens een radio interview. In elke zin moest de naam van God worden misbruikt. Erg dom.
Ben het met je eens dat het zeer af tekeuren is en irritant en onnodig maar zal niet zeggen dat hij dan gelijk bij mij daarom afgedaan heeft.
Zo iemand wekt niet de sympathie van mensen die God liefhebben. Een collega die de Naam van God, ondanks verzoeken dit niet te doen, misbruikt, heb ik minder sympathie voor dan anderen.

Het probleem is dat hij stemmen moet winnen. Dan moet hij zo weinig mogelijk mensen onnodig voor het hoofd stoten. Het misbruik van de naam van God heeft nl. niets met politieke standpunten te maken.
Lecram

Bericht door Lecram »

Dat werd in dit geval door de presentator na een stuk of 8 x eindelijk gedaan en dara verexcuseerde Wilders zich vervolgens voor.
Overigens getuigt dit wel van naiviteit. Zeker bij een interview voor de EO radio moet hij weten dat dat niet kan. Ook niet christenen kunnen er zich aan storen.
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Dat werd in dit geval door de presentator na een stuk of 8 x eindelijk gedaan en dara verexcuseerde Wilders zich vervolgens voor.
Overigens getuigt dit wel van naiviteit. Zeker bij een interview voor de EO radio moet hij weten dat dat niet kan. Ook niet christenen kunnen er zich aan storen.
mee eens, maar hoevele christenen!!! zeggen niet "oh jee" of "goh zeg".
Dit kan ook absoluut niet maar je moet er in je omgeving eens op letten hoevelen deze woorden in de mond nemen!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Harry
Heerlijk soms een onlinertje: ik houd helemaal niet van populisme! Bah, smerig gewoon, of het nu van rechts of van links komt.

Dat Wilders vloekt, vind ik niet relevant. Dat doen wel meer politici en zegt weinig over hun politieke capaciteiten. Ik zal er niet iemand op afschrijven.

Als Van Aartsen nog eens uit de fractie wordt gezet, zou het hem ook sieren als hij zijn zetel inlevert. Natuurlijk stemmen we in Nederland op personen. Maar indien iemand in de kamer komt zonder voorkeursstemmen, past m.i. een bepaalde terughoudendheid. Al heeft Wilders natuurlijk wel het recht om te blijven, dat is zeker waar. Komt in zeker opzicht wel goed uit. Nu kunnen we goed notie nemen van zijn gladde, onchristelijke en mensonterende praatjes. Opdat wij niet vergeten...

populistische posting dit..........:sne:sne:sne:i

was afgelopen alg. beschouwingen getuige van een Marijnnissen die de grootste!! vloek uitbraakte in de Twwede Kamer , om er snel een "pardon"op te laten volgen. Dat zie ik Wilders toch niet doen!

maar goed we dwalen weer erg af geloof ik
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Harry

Bericht door Harry »

Nee, ik geloof ook niet dat ik Wilders ooit in Kamer 'pardon' zal horen zeggen! :D
Plaats reactie