Bush moet de laan uit
Een van de fouten van Bush is geweest dat hij [voor de Irak oorlog] een knie val voor de moslims heeft gemaakt, voor de rest misschien geen gouden president, maar het zal ook hier in Amerika wel gelden dat een leider geleid wordt door zijn mensen/ambtenaren. Maar alles beter dan zo'n hypocritische republiekein als semi clinton.
inderdaad ga ik binnenkort naar [vml.] Sovjet Unie [Oekraïne]. Ik zou zeggen ga mee. Daar is nog veel oprecht christendom.Oorspronkelijk gepost door lily
loyalus ga maar terug met aal uw comrades naar russia maar jij hoeft echt niet te proberen trouble hier te maken
want wij geloof nix wat uw zecht.
Van mij mag Bush wel blijven. Niemand durfde wat te doen aan de situatie in Irak. Nu is het wel gebeurd.
Tuurlijk brengt dat ook de nodige problemen met zich mee, maar zo erg vind ik dat dan niet. Er is veel opgelost.
Tuurlijk brengt dat ook de nodige problemen met zich mee, maar zo erg vind ik dat dan niet. Er is veel opgelost.
Onderonsjes in een ander topic? :theb jij echt en bible???
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Ik heb in een land in oorlog gewoond , dat gun je niemand.
Je hebt er in onze welvarende wereld geen idee van wat de mensen daar meemaken!!!
Toen wij als europeanen allemaal vertrokken zeiden ze tegen ons : Ja jullie kunnen gaan, maar wij moeten blijven.. Dat vergeet ik nooit meer! OOrlog kent alleen maar verliezers!
Je hebt er in onze welvarende wereld geen idee van wat de mensen daar meemaken!!!
Toen wij als europeanen allemaal vertrokken zeiden ze tegen ons : Ja jullie kunnen gaan, maar wij moeten blijven.. Dat vergeet ik nooit meer! OOrlog kent alleen maar verliezers!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty