:u:uOorspronkelijk gepost door Daphne(heb je posting gecorrigeerd...)Oorspronkelijk gepost door Andrejoh,,,, daar schrijffie wat! :bou:Oorspronkelijk gepost door Daphne:t de kleur??? :pu:%Oorspronkelijk gepost door Gian
Even een vraagje, wat is er beter aan de nieuwe boxen..?
Chat box
:t volgens mij kunnen we niet meer met zn allen in de chatbox (teveel animo waardoor de chatroom niet meer functioneert) of er is gewoon niemand die zin heeftOorspronkelijk gepost door Daphne:$ (dan zal t vast wel heeeeeeeeeeeeeeeel druk worden :, )Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik denk dat ik ga komen:D

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
chatboxen heet in t officieel... CHATTEN... chatboxen is boxen tijdens t chatten...:tOorspronkelijk gepost door Jelle
men wil op de avond nog van alles doe en uiteindelijk als afzakkertje voor je naar bed gaat nog ff chatboxen.:,
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
ach, je kunt het hem ook niet kwalijk nemen, ik vind het al heel wat dat hij op zo`n leeftijd nog achter de computer zit, laat staan dat hij al de termen nog moet weten ook;):DOorspronkelijk gepost door Daphnechatboxen heet in t officieel... CHATTEN... chatboxen is boxen tijdens t chatten...:tOorspronkelijk gepost door Jelle
men wil op de avond nog van alles doe en uiteindelijk als afzakkertje voor je naar bed gaat nog ff chatboxen.:,
hmmm t is mn oom...:tOorspronkelijk gepost door takkieach, je kunt het hem ook niet kwalijk nemen, ik vind het al heel wat dat hij op zo`n leeftijd nog achter de computer zit, laat staan dat hij al de termen nog moet weten ook;):DOorspronkelijk gepost door Daphnechatboxen heet in t officieel... CHATTEN... chatboxen is boxen tijdens t chatten...:tOorspronkelijk gepost door Jelle
oh, vandaar, je hoopt dat hij net zo intelligent is als jou:bou::bou:Oorspronkelijk gepost door Daphnehmmm t is mn oom...:tOorspronkelijk gepost door takkieach, je kunt het hem ook niet kwalijk nemen, ik vind het al heel wat dat hij op zo`n leeftijd nog achter de computer zit, laat staan dat hij al de termen nog moet weten ook;):DOorspronkelijk gepost door Daphnechatboxen heet in t officieel... CHATTEN... chatboxen is boxen tijdens t chatten...:tOorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door takkieoh, vandaar, je hoopt dat hij net zo intelligent is als jou:bou::bou:Oorspronkelijk gepost door Daphnehmmm t is mn oom...:tOorspronkelijk gepost door takkieach, je kunt het hem ook niet kwalijk nemen, ik vind het al heel wat dat hij op zo`n leeftijd nog achter de computer zit, laat staan dat hij al de termen nog moet weten ook;):DOorspronkelijk gepost door Daphne chatboxen heet in t officieel... CHATTEN... chatboxen is boxen tijdens t chatten...:t