ADSL
Vraag: sinds kort hebben we dus ADSL en nu gebeurt het regelmatig dat de verbinding wegvalt. Niet dat het probleem ligt bij te verbinding an sich. De modem geeft keurig aan dat de status van de verbinding goed is. Het probleem zit 'm blijkbaar in mijn computer... heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
-
- Contacteer:
Ik heb een keer hetzelfde probleem gehad. Zodra ik outlook aanklikte werd de verbinding verbroken. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik het opgelost heb.Oorspronkelijk gepost door de Paus
Vraag: sinds kort hebben we dus ADSL en nu gebeurt het regelmatig dat de verbinding wegvalt. Niet dat het probleem ligt bij te verbinding an sich. De modem geeft keurig aan dat de status van de verbinding goed is. Het probleem zit 'm blijkbaar in mijn computer... heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
Even testje gedaan: verbinding open laten staan en even gedouched. Kom ik onder de douche vandaan: verbinding nog wel open (je weet wel, rechts onder in beeld die compuutertjes...), maar hij werkt niet meer...Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Ik heb een keer hetzelfde probleem gehad. Zodra ik outlook aanklikte werd de verbinding verbroken. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik het opgelost heb.
-
- Contacteer:
firewall?Oorspronkelijk gepost door de PausEven testje gedaan: verbinding open laten staan en even gedouched. Kom ik onder de douche vandaan: verbinding nog wel open (je weet wel, rechts onder in beeld die compuutertjes...), maar hij werkt niet meer...Oorspronkelijk gepost door gerrit de 2e
Ik heb een keer hetzelfde probleem gehad. Zodra ik outlook aanklikte werd de verbinding verbroken. Ik weet eigenlijk niet meer hoe ik het opgelost heb.
"Rijkdom geeft geen wijsheid, maar vervangt het "
waar heb je ADSL van dan?Oorspronkelijk gepost door de Paus
Kijk, dat is nog eens nieuws!!!!'Ook KPN gaat ADSL-snelheid verhogen'
AMSTERDAM - In navolging van de doorgevoerde snelheidsverhoging van UPC, zal KPN ook zijn ADSL-klanten trakteren op een verhoging, zo schrijft gebruikersforum Chello Underground op basis van informatie van een Planet Internet-medewerker.
Volgens de site is dit het antwoord op de onlangs doorgevoerdesnelheidsverhogingen van concurrent UPC. KPN wilde nog niets bevestigen, maar volgens de medewerker zullen de nieuwe snelheden vanaf eind februari werkelijkheid zijn. Klik hier !
De 'nieuwe' snelheden:
ADSL Direct: 256/128 naar 288/128
ADSL Go: 416/160 naar 800/256
ADSL Light: 1120/352 naar 1600/512
ADSL Basic: 2240/416 naar 3200/768
ADSL Extra: 4480/704 naar 8192/1024
:bou::bou:
-
Het wordt steeds leuker op het www.Oorspronkelijk gepost door GianKijk, dat is nog eens nieuws!!!!'Ook KPN gaat ADSL-snelheid verhogen'
AMSTERDAM - In navolging van de doorgevoerde snelheidsverhoging van UPC, zal KPN ook zijn ADSL-klanten trakteren op een verhoging, zo schrijft gebruikersforum Chello Underground op basis van informatie van een Planet Internet-medewerker.
Volgens de site is dit het antwoord op de onlangs doorgevoerdesnelheidsverhogingen van concurrent UPC. KPN wilde nog niets bevestigen, maar volgens de medewerker zullen de nieuwe snelheden vanaf eind februari werkelijkheid zijn. Klik hier !
De 'nieuwe' snelheden:
ADSL Direct: 256/128 naar 288/128
ADSL Go: 416/160 naar 800/256
ADSL Light: 1120/352 naar 1600/512
ADSL Basic: 2240/416 naar 3200/768
ADSL Extra: 4480/704 naar 8192/1024
:bou::bou:
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.