Arend
Bedankt voor je tip ik heb inmiddels die scan geinstaleerd en die vond inderdaad een helehoop zooi en duistere sites
welke ad ons adviseer je nog meer ?
vwb een andere browser moet ik toestemming vragen op kantoor daar IE de standaard bij ons is
Alle tips zijn van harte welkom want ik wordt gek van reclames en gokspelletjes op mijn laptop
En nog een goed filter die het zoeken filterd ! maar niet een die alles uitsluit want sommige die zijn wel weer heel erg bekrompen
Ik zal eerlijk zijn ....maar ik schaam me een beetje als iemand naast me zit en er komt een blote dame over me scherm gehuppeld dat kan ik niet maken. Zelf zoek ik er niet naar (ja ik weet het men denkt nu dat zegt iedereen en ja ik heb in het verleden wel eens gekeken. Maar het laat iets achter op je pc en ik weet niet waar
filter
http://toolbar.google.nlOorspronkelijk gepost door Lambertus
Arend
Bedankt voor je tip ik heb inmiddels die scan geinstaleerd en die vond inderdaad een helehoop zooi en duistere sites
vwb een andere browser moet ik toestemming vragen op kantoor daar IE de standaard bij ons is
Alle tips zijn van harte welkom want ik wordt gek van reclames en gokspelletjes op mijn laptop
En nog een goed filter die het zoeken filterd ! maar niet een die alles uitsluit want sommige die zijn wel weer heel erg bekrompen
Ik zal eerlijk zijn ....maar ik schaam me een beetje als iemand naast me zit en er komt een blote dame over me scherm gehuppeld dat kan ik niet maken. Zelf zoek ik er niet naar (ja ik weet het men denkt nu dat zegt iedereen en ja ik heb in het verleden wel eens gekeken. Maar het laat iets achter op je pc en ik weet niet waar
Probeer maar eens. Geen last van blote pop-ups meer.
Maarreh, als je alleen een beetje OSWt komen er geen pop-ups hoor. Hoogstens van u2u's

een goede en gratis Firewall om te voorkomen dat allerlei ongerechtigheden op je pc terechtkomenOorspronkelijk gepost door Lambertus
Verder is Norton Systemworks (niet gratis!) een hele goed controlesysteem dat je pc in combinatie met een gratis firewall en een anti- add programma goed op orde houdt. Het belangrijkste blijft echter om gewoon alleen verantwoord gebruik van internet te maken. Voor jezelf, maar ook voor je pc.
zo'n filter heb ik nog niet gevonden. die zijn volgens mij ook alleen maar te krijgen in combinatie met een internetabonnement bij een aanbieder van gefilterd internet (Filternet, RD-Net, Kliksafe, etc.). Solcon biedt een goed online filter voor zijn betalende abonees.En nog een goed filter die het zoeken filterd ! maar niet een die alles uitsluit want sommige die zijn wel weer heel erg bekrompen
klopt, maar frequent gebruik van ad-aware en cleansweep (onderdeel van Norton Systemworks) zou dat al behoorlijk op moeten lossen. Verwijder ook eens al je coockies (via bureau-accesoireshet laat iets achter op je pc en ik weet niet waar

Met Firefox kun je je de moeite van die google-toolbar besparen. Ik heb rechts boven, op gelijke hoogte als het adresveld een zoekveld voor Google. (Je kunt ook voor een concurent kiezen.)Oorspronkelijk gepost door Pim
Anti Pop-up: installeer de Google-toolbar, blokkeert alle pop-ups (tenzij jij ze toestaat) en je kan nog eens makkelijk en direct zoekopdrachen uitvoeren.
Als je echt specifieke IT-vragen hebt zou je eens op het forum van http://www.helpmij.nl moeten kijken. Goeie gasten daar!!

Zo is het dan niet desgenen, die wil, noch desgenen, die loopt, maar des ontfermenden Gods. (Rom 9:16)
In Firefox kan ik ook direct googelen.Oorspronkelijk gepost door PimDe google toolbar is absoluut niet irritant. Juist handig, omdat ik nooit meer apart naar http://www.google.nl hoef te gaan, maar direct dingen via google kan zoeken.Oorspronkelijk gepost door GianTja, als je helemaal weg ben van die vreselijk irritante toolbars kan je dat doen ja..Oorspronkelijk gepost door Pim
Anti Pop-up: installeer de Google-toolbar, blokkeert alle pop-ups (tenzij jij ze toestaat) en je kan nog eens makkelijk en direct zoekopdrachen uitvoeren.
Als je echt specifieke IT-vragen hebt zou je eens op het forum van http://www.helpmij.nl moeten kijken. Goeie gasten daar!!
Er zijn meerdere pop-up-blokkers zonder toolbar. Maar ook een pop-up blokker is iritant, want die vraagt bij zo'n beetje alles wat je doet toestemming.
Ik zou echt firefox instaleren Lambertus.
Er komt binnekort een nederlandstalige Mozilla uit.
Verder vraagt deze pop-up blokker nooit om toestemming voor wat dan ook, dus misschien moet je het toch maar eens proberen Gian!![]()
Er zijn pop-ups (rol-ups) in bepaalde programma's die je gebruikt. Als ik dan de p.u.blokker direct alles laat weren kom ik niet ver. Moet ik eerst die pop-upper weer uitschakelen.