BBQ for 2

Jelle

Bericht door Jelle »

Ik schrik ervan Maninne, dat er uit zo'n groot lijf zo'n klein gilletje kan komen:,:,:,

Kan nog in augustus, in september hopen we met vakantie te gaan. 27 augustus kan ook niet want dan ben ik bezet.
Noem een datum op vrijdagavond of middag en wie komen wil mag zich aanmelden, we zullen zien of we wat kunnen regelen.:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Vanmorgen eens even alles besproken hier thuis, maar ik denk dat het wel erg moeilijk wordt om een datum te vinden. De reden?
Vrijdag 13 aug. wordt bij ons de tuin opgebroken omdat er in de straat, achter de woningen een nieuw riool moet worden aangelegd. op vrijdag 20 aug. hoopt men klaar te zijn en dan moet de tuin opnieuw worden bestraat en struiken weer worden terug gezet.
vrijdag 27 augustus zijn wij zelf al bezet en op 1 september hopen we zelf met vaatie te gaan.
het zou dan eigenlijk moeten gebeuren op een doordeweeksedag, wat voor hen die van ver komen niet zo prettig is, omdat men de andere dag toch ook weer aan het werk moet.
We horen het wel, wat men wil.
Lecram

Bericht door Lecram »

Helpen met BBQ vlees opmaken doe ik graag.

Voor mij maakt een doordeweekse dag n iet uit, maar ik woon niet ver weg...

Ik kan iig niet in de week van 16 t/m 21 aug., maar laat je daardoor niet weerhouden.
Lecram

Bericht door Lecram »

Overigens gisteren nog heerlijk geBBQ'd. Met vrouw en kinders.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Oorspronkelijk gepost door Majorca
Mijn vrouw en ik barbekjoeën graag met vrienden, maar ook regelmatig met zijn tweeën. Sommigen vinden dat een beetje vreemd, zo hebben we begrepen uit reacties, maar wij vinden het heel gezellie.

Is het echt zo raar?
Het enige wat ik raar vind is dat iemand met vier kinderen alleen met z'n vrouw gaat BBQ-en. Bij ons mogen de kinderen er gewoon bijzitten.
Kijk en dat vind ik nu raar. Bij ons mogen de kinderen erbij zitten en mee-eten.
Andre

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Oorspronkelijk gepost door Majorca
Mijn vrouw en ik barbekjoeën graag met vrienden, maar ook regelmatig met zijn tweeën. Sommigen vinden dat een beetje vreemd, zo hebben we begrepen uit reacties, maar wij vinden het heel gezellie.

Is het echt zo raar?
Het enige wat ik raar vind is dat iemand met vier kinderen alleen met z'n vrouw gaat BBQ-en. Bij ons mogen de kinderen er gewoon bijzitten.
Kijk en dat vind ik nu raar. Bij ons mogen de kinderen erbij zitten en mee-eten.
:D:D;)
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ik kan iig niet in de week van 16 t/m 21 aug., maar laat je daardoor niet weerhouden.
Ik sluit me aan bij Lecram (wat betreft doordeweekse dagen en de afwezigheid van 16-21 augustus).
Overigens kom ik niet alleen om het vlees bij je op te maken, Jelle. Maar ik wil ook wel wat bijdragen aan de feestelijkheden met wat spijzen en/of dranken. ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door Pim

Ik sluit me aan bij Lecram (wat betreft doordeweekse dagen en de afwezigheid van 16-21 augustus).
Overigens kom ik niet alleen om het vlees bij je op te maken, Jelle. Maar ik wil ook wel wat bijdragen aan de feestelijkheden met wat spijzen en/of dranken. ;)
Mag ik ook mee????? Normaliter spreek jij in termen van 'wij'....;):P

Maarre, ik kan natuurlijk ook gaan, dan pas jij op :,:,:,
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door nicname

Mag ik ook mee????? Normaliter spreek jij in termen van 'wij'....;):P

Maarre, ik kan natuurlijk ook gaan, dan pas jij op :,:,:,
Ik wist natuurlijk niet dat jij het ook leuk zou vinden! Maar goed, dan pas ik wel op!

;)

Maarreh weet jij de Ridder van Catsweg wel te vinden? Of ga je bij Lecram achter op de motor? :D
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
nicname

Bericht door nicname »

Ik wist natuurlijk niet dat jij het ook leuk zou vinden! Maar goed, dan pas ik wel op!
;)
Wow, we worden nog sociaal...;) Je kunt ook oppas regelen....:eur
Maarreh weet jij de Ridder van Catsweg wel te vinden? Of ga je bij Lecram achter op de motor? :D
'k Dacht het niet .....

Maarre, 't lijkt me wel een goed plan als Lecarm zijn vrouw gewoon mee achterop neemt!
Plaats reactie