Hobbykippen
DAGELIJKS 2 eitjes!
:u:u:u:u:u:u:u:u voor snoepie en hennie!!
nu de 3e nog aan de leg zien te krijgen
:u:u:u:u:u:u:u:u voor snoepie en hennie!!
nu de 3e nog aan de leg zien te krijgen
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
-
Nog 6 dagen en dan hopen we kuikens te hebben.
Nadat droppie ( de wyandotte) broeds is geworden hebben we er 7 bevruchte eieren onder gelegd en is ze al 2 weken volop aan de broed.
volgende week dinsdag hoop ik een aantal kuikens te hebben van sabelpootkrielen.
tot zover het kippenbericht van Billy's family
Nadat droppie ( de wyandotte) broeds is geworden hebben we er 7 bevruchte eieren onder gelegd en is ze al 2 weken volop aan de broed.
volgende week dinsdag hoop ik een aantal kuikens te hebben van sabelpootkrielen.
tot zover het kippenbericht van Billy's family
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Hoe zien die eruit? Met of zonder kam?Oorspronkelijk gepost door takkiehanige kippen?Oorspronkelijk gepost door AndreKemphanen!?Oorspronkelijk gepost door takkieals ze elkaar dan maar niet afslachten,duurt nog effe tot de kerst:D:D:DOorspronkelijk gepost door marsm104
:,:,:,
Een drukte daarzo, net een kippenhok :,D:D:D;)
tja, waarschijnlijk na het gevecht zonder kam:tOorspronkelijk gepost door AndreHoe zien die eruit? Met of zonder kam?Oorspronkelijk gepost door takkiehanige kippen?Oorspronkelijk gepost door AndreKemphanen!?Oorspronkelijk gepost door takkie als ze elkaar dan maar niet afslachten,duurt nog effe tot de kerst:D:D:DD:D:D;)