OSW meeting
lo, als jij komt overweeg ik ook om te komen
, (Als ze nu niet komt, is overhalen echt onbegonnen werk).

"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Kom maar hoor Lien & family!!
Looooootje, ik wil wel een mooie kaart van een Snoek voor je meenemen met m'n handtekening erop. Heb ik je nou overgehaald?? Anders nemen we hardere maatregelen, als daar zijn: het afnemen van je rijbewijs en nog wat meer enge dingen.
Matthijs, waarom moet je er bij vermelden dat ik op de fiets kom? :,
Looooootje, ik wil wel een mooie kaart van een Snoek voor je meenemen met m'n handtekening erop. Heb ik je nou overgehaald?? Anders nemen we hardere maatregelen, als daar zijn: het afnemen van je rijbewijs en nog wat meer enge dingen.
Matthijs, waarom moet je er bij vermelden dat ik op de fiets kom? :,
Iedereen heeft het druk, druk, druk. Eerlijk gezegd had ik best wel mee willen gaan. Na 22 november keert de rust weer enigzins terug. Maar dan is de meeting reeds voorbij.Oorspronkelijk gepost door Jelle
Wie komen er nu wel naar de meeting van 1 november?
Ons lijstje is zo te zien nog maar erg klein!!!
Alle liefhebbers ff opgeven!!!![]()