Afgerond 1.refo schreef: ↑20 nov 2024, 14:57Hoeveel aliassen heb je dan?
Migratie Refoforum
-
Re: Migratie Refoforum
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Goed die ontvlechting. De Erdee Media Groep was het Google van de refogezindte aan het worden.
Mooi moment om eens na te denken over opruimen/archiveren van oude topics in het kader van recht om vergeten te worden.
Mooi moment om eens na te denken over opruimen/archiveren van oude topics in het kader van recht om vergeten te worden.
Wie het meest betaalt, mag de forumregels vaststellen? Nee toch zeker...advocaat schreef: ↑20 nov 2024, 15:42 Op eigen benen staan heet het. Het roept evenwel veel vragen op.
De vraag is op wiens benen? Heeft deze verzelfstandiging per direct of binnen afzienbare termijn gevolgen voor de toelating en forumregels?
Wie betaald, bepaalt! Geeft donatie recht op inspraak/invloed? Komt er een commissie van toezicht?
Ontstaat via de betaling de mogelijkheid om een deel van het forum te creëren waar andere dogmatische regels gelden? Bijv. (in termen van Dia) waar de oude gezonde leer exclusief wordt uitgedragen?
Donaties onder voorwaarde lijkt me een heilloze weg. Je steunt RF, en als je het er niet (meer) mee eens bent, steun je RF niet.
- Niet meer zo actief -
Waarom schrijf je betaalt met een d en bepaalt met een t ?advocaat schreef: ↑20 nov 2024, 15:42 Op eigen benen staan heet het. Het roept evenwel veel vragen op.
De vraag is op wiens benen? Heeft deze verzelfstandiging per direct of binnen afzienbare termijn gevolgen voor de toelating en forumregels?
Wie betaald, bepaalt! Geeft donatie recht op inspraak/invloed? Komt er een commissie van toezicht?
Ontstaat via de betaling de mogelijkheid om een deel van het forum te creëren waar andere dogmatische regels gelden? Bijv. (in termen van Dia) waar de oude gezonde leer exclusief wordt uitgedragen?
Overigens klopt die zin niet, dat zou je als advocaat moeten weten.
Aardige vragen. Verzelfstandiging heeft geen invloed op toelating en forumregels. Die zijn en blijven zoals ze waren, al vele jaren lang.advocaat schreef: ↑20 nov 2024, 15:42 Op eigen benen staan heet het. Het roept evenwel veel vragen op.
Betalen geeft geen recht op inspraak, er komt geen commissie van toezicht. De moderators hebben als enige een vrijwilligersfunctie en stellen enige tijd beschikbaar om hier de boel wat in de gaten te houden en nu ook de kosten te beheren.
Je laatste vraag vind ik wat diffuus. Temeer daar ik niet precies weet wat de oude, gezonde leer is. En dat weet niemand hier. Geloof me, dat heb ik wel geleerd in ruim 20 jaar forum.

-
ja leuk, we richten identiteitsraad op!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Tot heden 12 bijdrages met een totale opbrengst van € 125. Dus we gaan niet voor de zomer van 2025 failliet. Meer donateurs hartelijk welkom.
-
Een antwoord van gemiste kansen, maar wel met een rake typering: diffuus.Ad Anker schreef: ↑21 nov 2024, 13:43Aardige vragen. Verzelfstandiging heeft geen invloed op toelating en forumregels. Die zijn en blijven zoals ze waren, al vele jaren lang.advocaat schreef: ↑20 nov 2024, 15:42 Op eigen benen staan heet het. Het roept evenwel veel vragen op.
Betalen geeft geen recht op inspraak, er komt geen commissie van toezicht. De moderators hebben als enige een vrijwilligersfunctie en stellen enige tijd beschikbaar om hier de boel wat in de gaten te houden en nu ook de kosten te beheren.
Je laatste vraag vind ik wat diffuus. Temeer daar ik niet precies weet wat de oude, gezonde leer is. En dat weet niemand hier. Geloof me, dat heb ik wel geleerd in ruim 20 jaar forum.![]()
Dat zou best de nieuwe naam van het forum kunnen zijn, immers het is:
- diffuus in eigendom,
- diffuus in rechtspersoon,
- diffuus in aansprakelijkheid en verantwoording,
- diffuus in leer en daarmee diffuus in grondslag.
In het plat Hollands: duistere zaakjes!
-
Wat wil je hier nu allemaal mee bereiken MR. Lawyer?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Diffuus (en partijdig) modbeleid hoort er ook nog bij.advocaat schreef: ↑21 nov 2024, 15:35Een antwoord van gemiste kansen, maar wel met een rake typering: diffuus.Ad Anker schreef: ↑21 nov 2024, 13:43Aardige vragen. Verzelfstandiging heeft geen invloed op toelating en forumregels. Die zijn en blijven zoals ze waren, al vele jaren lang.advocaat schreef: ↑20 nov 2024, 15:42 Op eigen benen staan heet het. Het roept evenwel veel vragen op.
Je laatste vraag vind ik wat diffuus. Temeer daar ik niet precies weet wat de oude, gezonde leer is. En dat weet niemand hier. Geloof me, dat heb ik wel geleerd in ruim 20 jaar forum.![]()
Dat zou best de nieuwe naam van het forum kunnen zijn, immers het is:
- diffuus in eigendom,
- diffuus in rechtspersoon,
- diffuus in aansprakelijkheid en verantwoording,
- diffuus in leer en daarmee diffuus in grondslag.
In het plat Hollands: duistere zaakjes!
Ik post niet vaak (meer). Maar lees graag mee.
Dus € 10, afgedragen. Met plezier.
Dus € 10, afgedragen. Met plezier.
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
Fouten maken gebeurd en dat verwijt ik niemand.
Gemaakte fouten niet corrigeren is wel een dingetje.
Het lijkt me aannemelijk dat advocaat geen advocaat is.refo schreef: ↑21 nov 2024, 12:34Waarom schrijf je betaalt met een d en bepaalt met een t ?advocaat schreef: ↑20 nov 2024, 15:42 Op eigen benen staan heet het. Het roept evenwel veel vragen op.
Overigens klopt die zin niet, dat zou je als advocaat moeten weten.