Hoe gaat het nu? Zijn jullie inmiddels van de schrik bekomen?Chrisje72 schreef: ↑20 jul 2024, 07:57 Mijn moeder had een "meeneemtas" die altijd klaar stond en altijd mee ging. Een kleine sporttas met daarin dingen die je altijd hebt zoals: vuilniszakken, wasknijpers, afwasborstel, koffieschepje, kaasschaaf en al dat soort dingen. Een soort draagbare keukenla. Mijn zus heeft dit systeem van haar overgenomen en als wij vaak op vakantie zouden gaan zou ik het ook doen. Ik had wel een klein plastic tasje met een paar van dat soort dingen in mijn toiletkoffer maar die ben ik helaas kwijtgeraakt door omstandigheden.
Op vakantie: ik neem mee....
Re: Op vakantie: ik neem mee....
Ja hoor, en we kunnen binnen 2 weken weer terug, vrijwel alles is af.merel schreef:Hoe gaat het nu? Zijn jullie inmiddels van de schrik bekomen?Chrisje72 schreef: ↑20 jul 2024, 07:57 Mijn moeder had een "meeneemtas" die altijd klaar stond en altijd mee ging. Een kleine sporttas met daarin dingen die je altijd hebt zoals: vuilniszakken, wasknijpers, afwasborstel, koffieschepje, kaasschaaf en al dat soort dingen. Een soort draagbare keukenla. Mijn zus heeft dit systeem van haar overgenomen en als wij vaak op vakantie zouden gaan zou ik het ook doen. Ik had wel een klein plastic tasje met een paar van dat soort dingen in mijn toiletkoffer maar die ben ik helaas kwijtgeraakt door omstandigheden.
Ik had mij niet gerealiseerd dat jullie daar ook niet meer konden wonen. Wat een narigheid! Fijn dat het weer zover is.
Eigen hoofdkussens voor in bed…
En een Bijbel om daar in het vakantiehuisje achter te laten. Dit jaar een variant met alleen het Nieuwe Testament in het Nederlands, Duits, Engels en Frans.
Voor de rest vrij gebruikelijke bagage volgens mij.
En een Bijbel om daar in het vakantiehuisje achter te laten. Dit jaar een variant met alleen het Nieuwe Testament in het Nederlands, Duits, Engels en Frans.
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
Dat is een mooi idee van die Bijbel.Groot Blankenstein schreef: ↑27 jul 2024, 07:16 Eigen hoofdkussens voor in bed…
Ja, dat doen wij sinds ik ooit spontaan de meegebrachte Bijbel achterliet. Omdat het zo’n leuk huisje was, inclusief boeken maar zonder Bijbel…
Ik zet de Bijbel vaak gewoon in de boekenkast tussen de andere boeken.
Met een doos Merci op de salontafel bij particulieren in Franstalig België is ook wel eens gebeurd.
Op hoop van zegen
Ik zet de Bijbel vaak gewoon in de boekenkast tussen de andere boeken.
Met een doos Merci op de salontafel bij particulieren in Franstalig België is ook wel eens gebeurd.
Op hoop van zegen
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
Als ik voor het werk op hotel moet doe ik dat ook vaak. Je krijgt de Bijbel soms ook over de post terug.Arja schreef: ↑27 jul 2024, 14:08Dat is een mooi idee van die Bijbel.Groot Blankenstein schreef: ↑27 jul 2024, 07:16 Eigen hoofdkussens voor in bed…
In de bak met boeken ligt nu ook de Santa Biblia, voor volgende week om achter te laten.
Zet je er dan je adres in?Hoopvol schreef: ↑27 jul 2024, 15:54Als ik voor het werk op hotel moet doe ik dat ook vaak. Je krijgt de Bijbel soms ook over de post terug.Arja schreef: ↑27 jul 2024, 14:08Dat is een mooi idee van die Bijbel.Groot Blankenstein schreef: ↑27 jul 2024, 07:16 Eigen hoofdkussens voor in bed…
In de bak met boeken ligt nu ook de Santa Biblia, voor volgende week om achter te laten.
Nee maar het hotel of vakantiebestemming weet je adres toch?Arja schreef: ↑06 aug 2024, 15:21Zet je er dan je adres in?Hoopvol schreef: ↑27 jul 2024, 15:54Als ik voor het werk op hotel moet doe ik dat ook vaak. Je krijgt de Bijbel soms ook over de post terug.Arja schreef: ↑27 jul 2024, 14:08Dat is een mooi idee van die Bijbel.Groot Blankenstein schreef: ↑27 jul 2024, 07:16 Eigen hoofdkussens voor in bed…
Van mij persoonlijk welHoopvol schreef: ↑06 aug 2024, 16:08Geen idee, want die weten niet dat ik een Bijbel achterlaat. Maar aangezien dat de regenbooggekte ook actief gepromoot wordt door mijn werkgever zal ik toch wel het Boek van de God van de regenboog mogen achterlaten?

Hier in de lokale Gasthof ligt standaard een Nieuw Testament in het nachtkastje. Ik vind dat een mooie gewoonte.
Wij hebben in ons vakantiehuis ook een Bijbel en een boekje achtergelaten, met daarin een boekenlegger van de gemeente waar wij de zondagen waren.
- Niet meer zo actief -
Als ik voor mijn werkgever op hotel zit, ben ik in het hotel geen verlengstuk of visitekaartje van mijn werkgever. Overdag, tijdens de daginvullig wel. Maar 's avonds in het hotel is mijn privé tijd.Edelweiss schreef: ↑06 aug 2024, 16:53Van mij persoonlijk welHoopvol schreef: ↑06 aug 2024, 16:08Geen idee, want die weten niet dat ik een Bijbel achterlaat. Maar aangezien dat de regenbooggekte ook actief gepromoot wordt door mijn werkgever zal ik toch wel het Boek van de God van de regenboog mogen achterlaten?, maar ik was voornamelijk even nieuwsgierig naar de afstemming en/of toestemming, aangezien je daar niet bent als privépersoon maar als een 'verlengstuk' of 'visitekaartje' van je werkgever (daar ga ik maar even van uit).
Hier in de lokale Gasthof ligt standaard een Nieuw Testament in het nachtkastje. Ik vind dat een mooie gewoonte.
-
Maar in het Nederlands dan ofzo?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com