Ach, ik geloof best dat jij Wim Anker bent, maar er zijn meer hondjes die Fikkie heten...

Ach, ik geloof best dat jij Wim Anker bent, maar er zijn meer hondjes die Fikkie heten...
Herkenbaar. Al gaan binnen het bedrijf stemmen op om ook op onze uitgaande brieven geen namen meer te zetten ivm mogelijke bedreigingen.
Dat geldt ook voor Refoforummers. Ik weet van forummers die door hun kerkenraad vermaand zijn vanwege het gebruik van Refoforum. En ik ben er zelf ook wel eens kritisch op aangesproken.
Ik weet echt niet wie Ad Anker is. Ik dacht eerst mijn broer, niet dus. Ik weet ook niet wie DDD is. Iemand zei dat er veel mensen uit mijn woonplaats op Refoforum zitten, ik weet er maar eentje, en die woont vlakbij. Voor mij is bijna iedereen onbekend, behalve met wie ik gemaild heb, of die op FB tegenkwam. Dus Wim Anker, jij gebruikt je echt naam???
Dat is inderdaad een risico als je onder eigen naam hier schrijft. Een aantal mensen weten wie ik ben, maar het merendeel volgens mij niet.Tiberius schreef: ↑25 jun 2024, 10:50Dat geldt ook voor Refoforummers. Ik weet van forummers die door hun kerkenraad vermaand zijn vanwege het gebruik van Refoforum. En ik ben er zelf ook wel eens kritisch op aangesproken.
Mensen willen geen 'nee' meer horen en als je traceerbaar bent, is het makkelijk om te bedreigen. Op mijn vorige werk zijn de deuren wel eens gesloten vanwege bedreigende taferelen buiten het gebouw.
Serieus?? Afgezien dat het te bizar is dat de kerkenraad dat weet vind ik het een probleem maken van op een forum zitten echt niet oke. Denkt aan Stasi-praktijken...Tiberius schreef: ↑25 jun 2024, 10:50Dat geldt ook voor Refoforummers. Ik weet van forummers die door hun kerkenraad vermaand zijn vanwege het gebruik van Refoforum. En ik ben er zelf ook wel eens kritisch op aangesproken.
merel schreef: ↑25 jun 2024, 11:36Mensen willen geen 'nee' meer horen en als je traceerbaar bent, is het makkelijk om te bedreigen. Op mijn vorige werk zijn de deuren wel eens gesloten vanwege bedreigende taferelen buiten het gebouw.
Ik vind dat niet zo raar. In een gemeente is genoeg reuring over liggingen en welke predikanten wel/niet gewenst zijn. Dan is het beter dat een kerkenraad naar buiten toe met 1 mond spreekt dan dat algemeen bekend is dat ouderling A predikant B vervelend vindt.MarJT schreef: ↑25 jun 2024, 11:36Serieus?? Afgezien dat het te bizar is dat de kerkenraad dat weet vind ik het een probleem maken van op een forum zitten echt niet oke. Denkt aan Stasi-praktijken...Tiberius schreef: ↑25 jun 2024, 10:50Dat geldt ook voor Refoforummers. Ik weet van forummers die door hun kerkenraad vermaand zijn vanwege het gebruik van Refoforum. En ik ben er zelf ook wel eens kritisch op aangesproken.