Het fijne van een like-knop is dat mensen niet meer een hele lap tekst quoten en dan "eens" of "juist" of iets dergelijks hoeven te schrijven, maar ze klikken gewoon op het duimpje en klaar.-DIA- schreef:Nee niet mee eens. Dan ga je mensen en onderwerpen meer of minder belangrijk vinden.Mannetje schreef:Een like-knop zou ik fijn vinden
Een mens met veel likes kan dan eerder de norm worden.
Is dat ook niet zo op veel sociale media?
Forum niet beschikbaar op woensdag 1 maart
Re: Forum niet beschikbaar op woensdag 1 maart
- Niet meer zo actief -
+1Mannetje schreef:Het fijne van een like-knop is dat mensen niet meer een hele lap tekst quoten en dan "eens" of "juist" of iets dergelijks hoeven te schrijven, maar ze klikken gewoon op het duimpje en klaar.-DIA- schreef:Nee niet mee eens. Dan ga je mensen en onderwerpen meer of minder belangrijk vinden.Mannetje schreef:Een like-knop zou ik fijn vinden

De reactie die je wist dat zou komen 

- Niet meer zo actief -
Ditbenik schreef:+1Mannetje schreef:Het fijne van een like-knop is dat mensen niet meer een hele lap tekst quoten en dan "eens" of "juist" of iets dergelijks hoeven te schrijven, maar ze klikken gewoon op het duimpje en klaar.-DIA- schreef:Nee niet mee eens. Dan ga je mensen en onderwerpen meer of minder belangrijk vinden.Mannetje schreef:Een like-knop zou ik fijn vinden

We spreken wel beeldend zo, als het ons aan woorden ontbreekt. Ik vindt dit meer, mag ik het zo zeggen, een teken van decadentie... of vinden we dit te zwaar uitgedrukt?Bezorgd schreef:Ditbenik schreef: +1
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ach, te zwaar uitgedrukt wil ik niet zeggen. Wel een gebrek aan humor.-DIA- schreef:We spreken wel beeldend zo, als het ons aan woorden ontbreekt. Ik vindt dit meer, mag ik het zo zeggen, een teken van decadentie... of vinden we dit te zwaar uitgedrukt?Bezorgd schreef:Ditbenik schreef: +1
In bepaalde zaken is humor zeker relevant. Niet dat in alles humor hoeft te zitten. Maar het is zeker waar, ik hou wel van gepaste humor.Ditbenik schreef:Ach, te zwaar uitgedrukt wil ik niet zeggen. Wel een gebrek aan humor.-DIA- schreef:We spreken wel beeldend zo, als het ons aan woorden ontbreekt. Ik vindt dit meer, mag ik het zo zeggen, een teken van decadentie... of vinden we dit te zwaar uitgedrukt?Bezorgd schreef:Ditbenik schreef: +1
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wat voor nuttige dingen gaan jullie allemaal doen in de vervallen forumtijd DV morgen?
Wij hebben biddag. Dus een prima dag, die 1e maart. 

Een goede dag gewenst!Ad Anker schreef:Wij hebben biddag. Dus een prima dag, die 1e maart.
Naar de opticien voor een bril om de kleine lettertjes beter te kunnen lezen.Job schreef:Wat voor nuttige dingen gaan jullie allemaal doen in de vervallen forumtijd DV morgen?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
offtopic, maar is het in jullie contreien geen vakantie op 1 maart, met daardoor veel afwezige gemeenteleden?Ad Anker schreef:Wij hebben biddag. Dus een prima dag, die 1e maart.
In regio zuid was het vorige week (carnavals-)vakantie. Hier ook.Zita schreef:offtopic, maar is het in jullie contreien geen vakantie op 1 maart, met daardoor veel afwezige gemeenteleden?Ad Anker schreef:Wij hebben biddag. Dus een prima dag, die 1e maart.
Wij noemen het voorjaarsvakantie:)Tiberius schreef:In regio zuid was het vorige week (carnavals-)vakantie. Hier ook.Zita schreef:offtopic, maar is het in jullie contreien geen vakantie op 1 maart, met daardoor veel afwezige gemeenteleden?Ad Anker schreef:Wij hebben biddag. Dus een prima dag, die 1e maart.
Ik vermoed van Ad ook.