Ik denk dat @Dikbenik die keer bedoeld toen Elia er ook bij was.Valcke schreef:Inderdaad het laatste. Ik zou niet weten wat je bedoelt, of het moest zijn bij zijn sterven toen hij het land van verre zag.Ditbenik schreef:Bij welke gelegenheid was Mozes in het beloofde land?
Die vraag wordt door Google niet beantwoord maar de doelgroep van Refoforum moet wellicht ook even nadenken.
Vragen voor registratie nieuwe gebruikers
Re: Vragen voor registratie nieuwe gebruikers
Ja, ik was daar net ook achter...Hoopvol schreef:Ik denk dat @Ditbenik die keer bedoeld toen Elia er ook bij was.Valcke schreef:Inderdaad het laatste. Ik zou niet weten wat je bedoelt, of het moest zijn bij zijn sterven toen hij het land van verre zag.Ditbenik schreef:Bij welke gelegenheid was Mozes in het beloofde land?
Die vraag wordt door Google niet beantwoord maar de doelgroep van Refoforum moet wellicht ook even nadenken.
-
- Verbannen
Ik weet ook nog wel een goeie:
Hoeveel berijmde verzen/coupletten heeft de langste Psalm?
Google geeft het antwoord niet gelijk.
Hoeveel berijmde verzen/coupletten heeft de langste Psalm?
Google geeft het antwoord niet gelijk.
Inderdaad.Valcke schreef:Ja, ik was daar net ook achter...Hoopvol schreef:Ik denk dat @Ditbenik die keer bedoeld toen Elia er ook bij was.Valcke schreef:Inderdaad het laatste. Ik zou niet weten wat je bedoelt, of het moest zijn bij zijn sterven toen hij het land van verre zag.Ditbenik schreef:Bij welke gelegenheid was Mozes in het beloofde land?
Welk antwoord geef je dan?Ditbenik schreef:
Inderdaad.
Hoe heet de tweede zoon van de derde vrouw van degene die het eerstgeboorterecht verkreeg middels een bord linzensoep?
Welke boodschapper bereikte na de dood van Absalom als eerste de stad waar David was?
Wanneer is de pb-mogelijkheid opgeheven?
- FlyingEagle
Haha. En: was er ook een evaluatieperiode beloofd?Zeeuw schreef:Wanneer is de pb-mogelijkheid opgeheven?
Dat word lastig..Ambtenaar schreef:Welk antwoord geef je dan?Ditbenik schreef:
Inderdaad.
Maar toch vind ik het een leuke vraag. En, je kan hem ook ombouwen: bijvoorbeeld, welke profeet was bij Mozes toen Mozes in het beloofde land was?
Ga gerust door met suggesties, er zitten een paar mooie tussen, hartelijk bedankt alvast.
Alleen is het ook belangrijk dat het een eenduidig antwoord is, liefst bestaande uit 1 woord.
Alleen is het ook belangrijk dat het een eenduidig antwoord is, liefst bestaande uit 1 woord.
De verheerlijking op de berg.Ambtenaar schreef:Welk antwoord geef je dan?Ditbenik schreef:
Inderdaad.
-
aan welke gemeente is de tweede brief van Christus gericht
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
1 jaar voordat keizer Nero aan de macht kwam.Zeeuw schreef:Wanneer is de pb-mogelijkheid opgeheven?