Precies, morgenstond heeft goud in de mond (behalve voor avondmensen):!Oorspronkelijk gepost door Adje
o, kga pas aan het eind van de middag denk ik. kMoet leren deze week, en als ik dat 's ochtends niet doe, komt er helemaal niets van (zoals maandag, dinsdag, en vandaag:D).
grt.,
Adje
Barth?
- Miscanthus
Dit moet toch herhaald worden. Zoveel respect voor de eigen meningOorspronkelijk gepost door memento
Ik ben het dit maal met Gravo eens. Wie nooit breder kijkt dan eigen beperkte traditie, is gedoemd tot eenzijdigheid. Ik ben het op een aantal punten wezenlijk met Barth eens, maar hij heeft absoluut dingen gezegd en geschreven waar ik diep respect voor heb.

"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
-
Ik kan iedereen (ook anti-Barth) eens aanraden de volgende rede te lezen: http://www.karlbarth.nl/modules.php?nam ... =87&page=1 (taal is nederlands). Men zou haast zeggen dat dit van een bevindelijke predikant is...
[Aangepast op 21/2/2005 door memento]
[Aangepast op 21/2/2005 door memento]
- Miscanthus