Grrr, en ik had die optie nog zo serieus bedoeld...TSD schreef:Inmiddels zijn er 3 priesters. Mij bekruipt het gevoel dat de poll niet helemaal naar waarheid wordt ingevuld![]()
Kun je de poll nog aanpassen? Eventueel de mods vragen...J.C. Philpot schreef:Grrr, en ik had die optie nog zo serieus bedoeld...TSD schreef:Inmiddels zijn er 3 priesters. Mij bekruipt het gevoel dat de poll niet helemaal naar waarheid wordt ingevuld![]()
Aan de andere kant: misschien zitten er wel echt 3 priesters op het forum.Nasrani schreef:Kun je de poll nog aanpassen? Eventueel de mods vragen...J.C. Philpot schreef:Grrr, en ik had die optie nog zo serieus bedoeld...TSD schreef:Inmiddels zijn er 3 priesters. Mij bekruipt het gevoel dat de poll niet helemaal naar waarheid wordt ingevuld![]()
Dan weten ze dat wel aardig te verbergen / zijn vooral meelezer.J.C. Philpot schreef: Aan de andere kant: misschien zitten er wel echt 3 priesters op het forum.
Dan moet je ook nog maar uitbreiden met pastoor, oudste, ed.J.C. Philpot schreef:Aan de andere kant: misschien zitten er wel echt 3 priesters op het forum.Nasrani schreef:Kun je de poll nog aanpassen? Eventueel de mods vragen...J.C. Philpot schreef:Grrr, en ik had die optie nog zo serieus bedoeld...TSD schreef:Inmiddels zijn er 3 priesters. Mij bekruipt het gevoel dat de poll niet helemaal naar waarheid wordt ingevuld![]()
Moest wat..Pioenroosje schreef:En waarom koos je dan juist voor déze nickname?
Nee, het ambt aller gelovigen geldt zeker ook voor vrouwen.Mara schreef:Dit topic is dus alleen voor mannen.
Ik had daar overheen gelezen, dacht dat er alleen ambtelijke titels stonden.eilander schreef:Nee, het ambt aller gelovigen geldt zeker ook voor vrouwen.Mara schreef:Dit topic is dus alleen voor mannen.
Klopt inderdaad! Misschien ook wel logisch. Zowel kerkenraden als refoforum worden bevolkt door meer dan gemiddeld theologisch geinteresseerden.JCRyle schreef:Er is wel sprake van een stevige afvaardiging van mannenbroeders uit raden der kerk.