De evangelisatie in Horst trekt dan in de zomermaanden best wat volk. Wij zijn er ooit eens geweest toen daar dr. Op 't Hof voorging. De zaal was toen goed bezet.Ditbenik schreef:In Limburg doet de CU mee met mensen op de lijst uit o.a. de CGK Bunde/Maar een (de predikant en een ouderling) en uit de Gkv Brunssum. De SGP doet niet mee maar dat wist je al uit een ander draadje.-DIA- schreef:Er zou geen twijfel behoeven te zijn. Doet er in Limburg trouwens wel een Bijbelgetrouwe partij mee? Ik meen dat er in Horst wel enkele mensen zijn die mogelijk zo'n partij zouden kiezen. In Horst is namelijk een nogal behoudende Evangelisatie.
In Horst zit een hele kleine evangelisatie. Daar krijg je geen SGP-er door in het gouvernement. Als je bij de landelijke verkiezingen kijkt, zie je dat er wel wat SGP gestemd wordt, ook in gemeenten waar helemaal geen protestantse kerk of evangelisatie zit.
Provinciale Statenverkiezingen
Re: Provinciale Statenverkiezingen
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja, vakantiegangers. Maar op andere zondagen zitten er 's morgens minder dan 30 en 's middags minder dan 10. Die andere post in het zuiden had van de zomer een paar honderd bezoekers maar op gewone zondagen maar een stuk of 10.
In Horst hebben bij de laatste Tweede Kamerverkiezingen 24 mensen op de SGP gestemd. In heel Limburg, afgerond op hele procenten, 0%.-DIA- schreef:De evangelisatie in Horst trekt dan in de zomermaanden best wat volk. Wij zijn er ooit eens geweest toen daar dr. Op 't Hof voorging. De zaal was toen goed bezet.Ditbenik schreef:In Limburg doet de CU mee met mensen op de lijst uit o.a. de CGK Bunde/Maar een (de predikant en een ouderling) en uit de Gkv Brunssum. De SGP doet niet mee maar dat wist je al uit een ander draadje.-DIA- schreef:Er zou geen twijfel behoeven te zijn. Doet er in Limburg trouwens wel een Bijbelgetrouwe partij mee? Ik meen dat er in Horst wel enkele mensen zijn die mogelijk zo'n partij zouden kiezen. In Horst is namelijk een nogal behoudende Evangelisatie.
In Horst zit een hele kleine evangelisatie. Daar krijg je geen SGP-er door in het gouvernement. Als je bij de landelijke verkiezingen kijkt, zie je dat er wel wat SGP gestemd wordt, ook in gemeenten waar helemaal geen protestantse kerk of evangelisatie zit.
Maar in heel Limburg nog 859 stemmen. Die mis je bij de verkiezingen van de Eerste Kamer.
Dat hoop ik zeker voor Harry....Jantje schreef:Uiteraard ga ik stemmen: op de SGP. Ik hoop dat Harry van der Maas weer opnieuw namens de SGP in Zeeland de gedeputeerde kan worden, toch, Zeeuwen onder ons?
Maar ik twijfel nog wat het gaat worden....

Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
Daarom zullen we keuzes moeten maken als we een vertrouwelijke omgang met God willen.
#StemZeWeg
Wie zijn "Ze"?Wim Anker schreef:#StemZeWeg
VVD, D66, CDA en, de schijnheiligste, de CU.Klavart schreef:Wie zijn "Ze"?Wim Anker schreef:#StemZeWeg
En dan gaat Wim Anker het land regerenWim Anker schreef:VVD, D66, CDA en, de schijnheiligste, de CU.Klavart schreef:Wie zijn "Ze"?Wim Anker schreef:#StemZeWeg

-
Als ik zo zijn (m. i. juiste) gedachten lees over oa. de klimaathysterie, zou ik daar nog niet eens wat op tegen hebben.Piet Puk schreef:En dan gaat Wim Anker het land regerenWim Anker schreef:VVD, D66, CDA en, de schijnheiligste, de CU.Klavart schreef:Wie zijn "Ze"?Wim Anker schreef:#StemZeWeg
Als ik zo zijn (m. i. juiste) gedachten lees over oa. de klimaathysterie, zou ik daar nog niet eens wat op tegen hebben.[/quote]Thuisvrouw schreef: En dan gaat Wim Anker het land regeren
Nee w.b. klimaathysterie inderdaad, krijgt hij van mij een stem.
En dan kijk ik er met spanning naar uit als Trump op staatsbezoek komt.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Nee w.b. klimaathysterie inderdaad, krijgt hij van mij een stem.Mara schreef:Als ik zo zijn (m. i. juiste) gedachten lees over oa. de klimaathysterie, zou ik daar nog niet eens wat op tegen hebben.Thuisvrouw schreef: En dan gaat Wim Anker het land regeren
En dan kijk ik er met spanning naar uit als Trump op staatsbezoek komt.

Om ze voor de eerste kamer te winnen, moet je eerst een zetel in Limburg winnen. En dat zal niet lukken met maar 859 stemmen.Ouddorp schreef:Maar in heel Limburg nog 859 stemmen. Die mis je bij de verkiezingen van de Eerste Kamer.
- Niet meer zo actief -
Ik dacht dat de SGP dat zou zijn?Wim Anker schreef:VVD, D66, CDA en, de schijnheiligste, de CU.Klavart schreef:Wie zijn "Ze"?Wim Anker schreef:#StemZeWeg
Wij leven in een wereld waarin bijna alles ons afleidt van God.
-
- Verbannen
O ja joh? Wat is de reden van het twijfelen? Harry doet het toch voorbeeldig?Nasrani schreef:Dat hoop ik zeker voor Harry....Jantje schreef:Uiteraard ga ik stemmen: op de SGP. Ik hoop dat Harry van der Maas weer opnieuw namens de SGP in Zeeland de gedeputeerde kan worden, toch, Zeeuwen onder ons?
Maar ik twijfel nog wat het gaat worden....

Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje