Gefeliciteerd, jij mag groep 3 overslaanrefo schreef:Volgens mij heeft blanco gewonnen. Die heeft bij elkaar 30 stemmen.

Gefeliciteerd, jij mag groep 3 overslaanrefo schreef:Volgens mij heeft blanco gewonnen. Die heeft bij elkaar 30 stemmen.
Deze laten we ook weer een weekje staan.Jantje schreef:Als je jaren post, loop je op den duur het risico dat je over dezelfde onderwerpen gaat discussiëren. Dat merk ik na ruim een jaar al, laat staan als je al (meer dan) 10 jaar hier op het forum actief bent.
Overigens: wanneer sluit deze ronde? Het is volgens mij nu al een gelopen race...
Dan weet je direct dat het met je populariteit wel goed zitJantje schreef:@Refo,
Ik zou een nieuw account aanmaken met de naam 'Blanco'.
Ik moet nodig campagne gaan voeren.Jantje schreef:Als je jaren post, loop je op den duur het risico dat je over dezelfde onderwerpen gaat discussiëren. Dat merk ik na ruim een jaar al, laat staan als je al (meer dan) 10 jaar hier op het forum actief bent.
Overigens: wanneer sluit deze ronde? Het is volgens mij nu al een gelopen race...
Ik heb helemaal geen campagne gevoerd....Ad Anker schreef:Ik moet nodig campagne gaan voeren.Jantje schreef:Als je jaren post, loop je op den duur het risico dat je over dezelfde onderwerpen gaat discussiëren. Dat merk ik na ruim een jaar al, laat staan als je al (meer dan) 10 jaar hier op het forum actief bent.
Je weet je plek weer op het forumAd Anker schreef:Ik moet nodig campagne gaan voeren.Jantje schreef:Als je jaren post, loop je op den duur het risico dat je over dezelfde onderwerpen gaat discussiëren. Dat merk ik na ruim een jaar al, laat staan als je al (meer dan) 10 jaar hier op het forum actief bent.
Neen mannetje. Ik dank die ene persoon hartelijk. Ik heb nog niet gestemd.Mannetje schreef:Is die ene stem een stem op jezelf?
Het helpt wel. Weer een stem erbij.Ad Anker schreef:Neen mannetje. Ik dank die ene persoon hartelijk. Ik heb nog niet gestemd.Mannetje schreef:Is die ene stem een stem op jezelf?
Dat bedanken werd iemand teveel geloof ikAd Anker schreef:Neen mannetje. Ik dank die ene persoon hartelijk. Ik heb nog niet gestemd.Mannetje schreef:Is die ene stem een stem op jezelf?
Ahhh. Nou. Dat is ook wat! Wel een wispelturig iemand die niet weet wat 'ie wil wellicht.JCRyle schreef:Dat bedanken werd iemand teveel geloof ikAd Anker schreef:Neen mannetje. Ik dank die ene persoon hartelijk. Ik heb nog niet gestemd.Mannetje schreef:Is die ene stem een stem op jezelf?