Ik begrijp de vraag niet zo goed, dit zou aan mij kunnen liggen hoor.Terri schreef:Waarom beantwoord je deze vraag niet?(is al meerderen keren gesteld)Koninklijk schreef:Je hebt gelijk bij deze reactie had ik wel wat overgenomen, ik zal dit er de volgende keer bij vermelden mijn excusesModeramen schreef:@Koninklijk : Je plaatst flink wat lappen tekst op dit forum. Ik zie dat je al deze verhalen al op allerlei andere fora heb neergezet (Refoweb, ontdekgod, credible, geloofsgesprek etc. etc.). Nu worden die ook op dit forum geplaatst. Recyclen mag natuurlijk best (je hebt de stukken immers zelf geschreven) en je bent zeker welkom op dit forum, maar ik vind het wel een beetje vreemd... Wat is het doel hiervan?
op de vraag waarom ik op dit Forum zit ? ik ben geïnteresseerd in de reactie's van mensen, op geloofsgesprek zaten bijna alleen Atheïsten en ietsisten, de meeste verklaren je al voor gek als je zegt dat je in God gelooft, laat staan dat zijn Zoon is opgestaan is uit de dood. misschien een paar dagen op geweest..
ontdek god is geen forum
bij credible is er wat meer balans maar daar is een rkk moderator ""Thorgremm"" en heeft een duidelijke mening, en brengt dit duidelijk aan de man,, ""RKK"" aangezien Hij bepaalt wat daar wel of niet tussen de kaders past, botste dat teveel mijn opvattingen, en bijv. de stelling dat Hij dacht door de Katholieke besprenkeling een kind van God te zijn, (en ik niet) Hij vond mijn uitleg zo frustrerend dat we geen vrienden werden , dus dit pakte ook niet goed uit.. ""Hoezo Gered "" lag heel gevoelig..
bij refoweb vond ik het wel jammer, maar de lengte van de teksten en het gebruiken van een stukje tekst (plakken knippen) was uiteindelijk de reden van vertrek, dat was wel jammer..
wat me hier aanspreekt is de bevindelijke geloofsbeleving, en dat vind ik zeer speciaal en daar wil ik graag wat meer over weten, ook zijn de mensen op dit forum bijzonder vriendelijk en aangenaam.
ik hoop je vraag zo voldoende beantwoordt te hebben.
Groet en zegen,
Koninklijk.