Adverteren
waarschijnlijk heeft de PKN-achterban tot zaterdagavond (misschien zelfs zondagnacht) zitten denken en dubben over deze advertentie... ze hebben waarschijnlijk ook de inkt moeten drogen en misschien wel t lettertype uit moeten zoeken... en dat allemaal zondagnacht... echt schandalig!!!Oorspronkelijk gepost door vlinderIk denk dat je prima mag evangeliseren, maar niet in strijd met de wet. Ik denk dat je eerder aan de Wet des Heeren moet houden. Zes dagen zult gij arbeiden......!Oorspronkelijk gepost door Lecram
Niet om de PKN ofzo, maar ook ik vind hem sterk.
Mag je op zondag dan ook niet evangeliseren? Het zet de mensen wellicht aan het nadenken.
(Ohja... k heb gister ook gewerkt :$:$:$:$:$)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Het blijft staan dat het een advertentie is van de PKN, als ze nu wel of nou niet aan die wedstrijd meededen. De advdetentie had ook best op zaterdag in de krant kunnen staan.Oorspronkelijk gepost door GianMatthijs, het was een wedstrijdje adverteren. Vanwege de orginaliteit is het in de telegraaf geplaatst.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Het lijkt wel een bedrijf die winst wil maken!
Niet zo snel met je zegje graag...
Maargoed, je kunt ook van alles verwachten van de PKN. ik kijk er eigenlijk niet eens raar van op.
- Miscanthus
-
Nee Mathijs dat is niet waar, de advertentie is van een of andere goochem die orgineel wil zijn. Dat het over de PKN gaat is toeval.... Nogmaals het is niet de PKN die erachter zit, er is 1 PKN-er die er (helaas) toestemming voor gegeven heeft.Oorspronkelijk gepost door MatthijsHet blijft staan dat het een advertentie is van de PKN, als ze nu wel of nou niet aan die wedstrijd meededen. De advdetentie had ook best op zaterdag in de krant kunnen staan.Oorspronkelijk gepost door GianMatthijs, het was een wedstrijdje adverteren. Vanwege de orginaliteit is het in de telegraaf geplaatst.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Het lijkt wel een bedrijf die winst wil maken!
Niet zo snel met je zegje graag...
Maargoed, je kunt ook van alles verwachten van de PKN. ik kijk er eigenlijk niet eens raar van op.
Stop dus met allergisch reageren, dat staat een mod niet.
Ik ben vanplan het woord
[size=-2]PKN[/size]
[size=-1]PKN[/size]
PKN
PKN
PKN
PKN
PKN
PKN
PKN
Te gaan tellen hier op t forum... en ohja... ook nog de positieve geluiden over de pkn al hier... (met t laatste zal ik snel klaar zijn denk ik) :i:i:i:i:i:i
(XCUSE voor t offtopic zijn)
[size=-2]PKN[/size]
[size=-1]PKN[/size]
PKN
PKN
PKN
PKN
PKN
PKN
PKN
Te gaan tellen hier op t forum... en ohja... ook nog de positieve geluiden over de pkn al hier... (met t laatste zal ik snel klaar zijn denk ik) :i:i:i:i:i:i
(XCUSE voor t offtopic zijn)
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Blijft staan dat een kerk niet op zondag behoort te adverteren.
Het is schandalig dat zelfs ds. Heetderks dit durft goed te praten.
Jammer dat er hier velen zijn die het zondige van deze zondagskrant al niet meer inzien en het nog goed proberen te praten ook.
Als het maar in je straatje te pas komt en zeker als het gratis is dan zetten we al onze principes overboord en gaan met de wereld mee.
Vreselijk dat kerkelijk nederland di soort uitwassen al niet meer opmerkt.
Het is schandalig dat zelfs ds. Heetderks dit durft goed te praten.
Jammer dat er hier velen zijn die het zondige van deze zondagskrant al niet meer inzien en het nog goed proberen te praten ook.
Als het maar in je straatje te pas komt en zeker als het gratis is dan zetten we al onze principes overboord en gaan met de wereld mee.
Vreselijk dat kerkelijk nederland di soort uitwassen al niet meer opmerkt.
- Miscanthus
Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Ik vind het een ijzersterke advertentie, die van de nood een deugd maakt.
En al degenen die zich er negatief over uitlaten omdat de zondagsrust in het gedrang zou zijn, wil ik vragen op welke wijze zij afgelopen week hebben geprobeerd iemand mee naar de kerk te krijgen.