Ik vond het wel een mooie column; er mag best wat aandacht zijn voor mensen die geen opa en oma worden....helma schreef:af en toe vraag ik me echt af wat mevr Hoek voor doel heeft met sommige columns.....
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[5]
...gijs83 via Twitter een kerkdienst van commentaar voorziet...
- Oude-Waarheid
Het moet niet gekker worden!!
Hier bij ons in Amsterdam Noord heeft de predikante van de Nieuwerdammerkerk
deze kerk was Confesioneel een kanselruil voorgesteld met een moslim geestelijke
en ze blijft daar maar op door hameren.
Denk PKN let op uw zaak pffffffffffff toch onbegrijpelijk!!!
deze kerk was Confesioneel een kanselruil voorgesteld met een moslim geestelijke
Idd onbegrijpelijk. Waar is de kerk van Christus ?Oude-Waarheid schreef:Het moet niet gekker worden!!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Oude-Waarheid
Wist ook niet wat ik hoorde later heb ik het wel drie keer gelezen!!huisman schreef:Idd onbegrijpelijk. Waar is de kerk van Christus ?Oude-Waarheid schreef:Het moet niet gekker worden!!
Tja over wolven in schaapskledig daar begint het wel op te lijken.
opbouwend commentaar, hopelijk?refo schreef:...gijs83 via Twitter een kerkdienst van commentaar voorziet...
~~Soli Deo Gloria~~
Dat zal er zeker aan liggen wat de inhoud van de preek is...Hendrikus schreef:opbouwend commentaar, hopelijk?refo schreef:...gijs83 via Twitter een kerkdienst van commentaar voorziet...
Lang niet elke preek kan een opbouwend commentaar lijden...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Oei, als het maar een GG-preek is dan...!-DIA- schreef:Dat zal er zeker aan liggen wat de inhoud van de preek is...Hendrikus schreef:opbouwend commentaar, hopelijk?refo schreef:...gijs83 via Twitter een kerkdienst van commentaar voorziet...

Waarom?Mister schreef:Oei, als het maar een GG-preek is dan...!-DIA- schreef:Dat zal er zeker aan liggen wat de inhoud van de preek is...Hendrikus schreef:opbouwend commentaar, hopelijk?refo schreef:...gijs83 via Twitter een kerkdienst van commentaar voorziet...
Dan zit het natuurlijk wel goed 

Waarom dan? Waarom zouden preken van predikanten uit de Gereformeerde Gemeenten zo vanzelfsprekendMister schreef:Dan zit het natuurlijk wel goed
goed zijn, en waarom zouden preken van andere -soms nog meer begaafde predikers- dan niet goed zijn? Ik begrijp dat niet goed. Misschien een wat naieve vraag, maar ja, van vragen wordt men wijs. zo hielden mijn onvergetelijke ouders mij altijd voor...
Als het commentaar niet opbouwend is, kun je het beter voor je houden.-DIA- schreef:Dat zal er zeker aan liggen wat de inhoud van de preek is...Hendrikus schreef:opbouwend commentaar, hopelijk?refo schreef:...gijs83 via Twitter een kerkdienst van commentaar voorziet...
Tenzij je zo deskundig bent dat je je bezwaren goed kunt onderbouwen.
Maar of dat lukt in 140 tekens??
~~Soli Deo Gloria~~
Hoor wie het zegt!Hendrikus schreef:Als het commentaar niet opbouwend is, kun je het beter voor je houden.-DIA- schreef:Dat zal er zeker aan liggen wat de inhoud van de preek is...Hendrikus schreef:opbouwend commentaar, hopelijk?refo schreef:...gijs83 via Twitter een kerkdienst van commentaar voorziet...
Tenzij je zo deskundig bent dat je je bezwaren goed kunt onderbouwen.
Maar of dat lukt in 140 tekens??

Ik niet kan slapen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-Ik morgen moet werken...
-Ik daar absoluut geen zin in heb
-Ik daar absoluut geen zin in heb

"Faci ce vrei atata timp cat nu faci rau nimanui"