Zoals jij net zo goed als ik weet Vortigern is een school het begin van de loopbaan!!!! Waarom kan je niet af met 1 dienst (van als je wilt 3 uur.......) op dankdag?! Waarom Dankdag in zn geheel?! (Tuurlijk t is wel goed om God de dank te geven maar om er een speciale dag aan te geven vind ik wat huichelachtig sorry!) Mijn tip: Dank elke dag (is een opdracht van Christus zelf!!) voor de dingen die God je geeft! Dit zit HEUS niet aan 1 dag gebonden in 't jaar!Oorspronkelijk gepost door VortigernHet gaat hier niet om of je wel of niet gewerkt hebt. Ik heb zelf ook gewerkt en ben daarna naar de kerk geweest. Het gaat er mij om dat een reformatorische school op bid en dankdag les gaat geven.Oorspronkelijk gepost door Daphne
Ik heb ook gewerkt op Dankdag :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$
SO WHAT?! Als het goed is danken we elke dag voor alle goede gaven die God ons dag in dag uit geschenkt! Ik vind zelf het fijn om naar de kerk te gaan maar een Dankdag moet geen MUST zijn. Gewoon om de al gegeven reden!
Ik vind het dan ook normaal dat de Driestar op Bid/Dankdag les geeft. Kom op zeg... in de reallife wat NA de Driestar echt wel een keertje zich aan dient, krijg je ook geen vrij hoor van je baas. :ha
De wereld is niet geheel reformatorisch gekleurd!
Niet dat je geen vrijkrijgt van je baas. Je kan ook vrijnemen. Dat is dus ook geen bezwaar.
Ik vind dus de stelling: 'Schandalig de Driestar geeft les op dankdag'
echt belachelijk! Get real!