Collecte
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: Collecte
maar Mister, dat zijn geen 'refozakken'....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert Mulder schreef:maar Mister, dat zijn geen 'refozakken'....
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mister schreef:Bert Mulder schreef:maar Mister, dat zijn geen 'refozakken'....

tja, wij hadden blauwe, die nu ondertussen bruin geworden zijn....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ja, klopt. Zwarte zijn een stuk duurder. Bij ons moesten vorig jaar ook nieuwe komen. Gekleurde mocht niet van de kerkvoogdij 'want dat is modern'.Bert Mulder schreef:Mister schreef:Bert Mulder schreef:maar Mister, dat zijn geen 'refozakken'....
![]()
Wij hebben rode en zwarte collectezakken...en oh ja er hangen ook nog een paar van die ouderwetse hengels aan de muurDitbenik schreef:Ja, klopt. Zwarte zijn een stuk duurder. Bij ons moesten vorig jaar ook nieuwe komen. Gekleurde mocht niet van de kerkvoogdij 'want dat is modern'.Bert Mulder schreef:Mister schreef:Bert Mulder schreef:maar Mister, dat zijn geen 'refozakken'....
![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!