Waar baal je van?

henriët

Re: Waar baal je van?

Bericht door henriët »

@ orchidee: Sterkte!!

Ik baal ervan dat ik al twee weken lang word gebeld door iemand onbekends, waarbij de tel. 2 keer overgaat en dan stopt.. Gewoon irri!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

henriët schreef:@ orchidee: Sterkte!!

Ik baal ervan dat ik al twee weken lang word gebeld door iemand onbekends, waarbij de tel. 2 keer overgaat en dan stopt.. Gewoon irri!
probeer via je provider er achter te komen wie dit is.

Overigens baal ik op dit moment nergens van (alhoewel, n beetje onzekerheid maar echt balen doe ik er niet over).
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Tijdstippen heel nauwkeurig opschrijven, twee weken lang. Daarna provider bellen, tijdstippen doorgeven. Komt het helemaal goed.
henriët

Bericht door henriët »

Mister schreef:

Tijdstippen heel nauwkeurig opschrijven, twee weken lang. Daarna provider bellen, tijdstippen doorgeven. Komt het helemaal goed.
ok, ga ik doen, bedankt!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Zoiets hebben wij ook gehad, en dan ´s nachts: da´s helemaal lekker. Je schrikt je elke keer weer wezenloos als je zo uit je slaap wordt gewekt door de telefoon. En als je dan opnam: zo'n pieptoon, alsof er een fax achter zat. Grrr.
~~Soli Deo Gloria~~
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Het taalgebruik van Brabanders. Wat praten die grof, zeg.
refo

Bericht door refo »

Zita schreef:Het taalgebruik van Brabanders. Wat praten die grof, zeg.
Dan de Hagenezen, die zijn pas grof in d'r smoel.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

Hendrikus schreef:

Zoiets hebben wij ook gehad, en dan ´s nachts: da´s helemaal lekker. Je schrikt je elke keer weer wezenloos als je zo uit je slaap wordt gewekt door de telefoon. En als je dan opnam: zo'n pieptoon, alsof er een fax achter zat. Grrr.
Als het maar lang genoeg gebeurt, kom je daar ook wel overheen.
Heb het ook een tijdlang gehad.
1e keer: ik zat stijf rechtop in bed en schrok me wezenloos.
2e - 5e keer: werd wakker, schrok ervan, maar wat minder erg.
6e - 10e keer: werd wakker en dacht: o, dat is een fax en kwam al niet meer mijn bed uit
11e keer en later: 'k zag 's morgens dat ik 's nachts gebeld was en heel soms kon ik me dit nog vaag herinneren, maar meestal niet meer. :huhu

zo ging het tenminste bij mij...
en beste tip: verhuizen of ander nummer. volgens mij kan er aan die faxen niets gedaan worden, toen in elk geval niet.
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

mijn schoonmoeder heeft dat ook eens gehad.
Tientallen keren gebeld ....... alleen wat gehijg te horen.
soms een stem , die zei dat hij haar aan de lijn moest hebben, nee, niet verkeerd gebeld..

na lang gezoek kwamen we er achter dat het om een dementerende
man ging, die per ongeluk haar nummer gebeld had, en vervolgens telkens op
" laatstgekozen nummer" drukte........

we hebben de familie op de hoogte gesteld, die het nummer gewist heeft.
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Jo-Ann schreef:Als het maar lang genoeg gebeurt, kom je daar ook wel overheen.
6e - 10e keer: werd wakker en dacht: o, dat is een fax en kwam al niet meer mijn bed uit
11e keer en later: 'k zag 's morgens dat ik 's nachts gebeld was en heel soms kon ik me dit nog vaag herinneren, maar meestal niet meer. :huhu

en beste tip: verhuizen of ander nummer. volgens mij kan er aan die faxen niets gedaan worden, toen in elk geval niet.
Het stopt vanzelf als ze erachter komen dat jouw telefoontoestel geen fax is. ;)
Jo-Ann

Bericht door Jo-Ann »

Afgewezen schreef:
Jo-Ann schreef:Als het maar lang genoeg gebeurt, kom je daar ook wel overheen.

Het stopt vanzelf als ze erachter komen dat jouw telefoontoestel geen fax is. ;)
Nou, dat kan echt heeeeel lang duren!
Volgens mij worden er 's nachts automatisch faxen verzonden ofzo.
En het zou best kunnen dat mijn nummer eerst een faxnummer is geweest, want in de loop van de jaren nam het wel af.
Overigens had ik deze telefoontjes alleen 's nachts en zelden overdag.
Lassie

Bericht door Lassie »

van de mensen die hier glasvezel aan het leggen zijn. Daar gaat onze voortuin. :banghead We hebben ze gevraagd of ze netjes met onze tuin om willen gaan. Maar het blijken oosteuropeanen te zijn die geen nederlands kunnen. +1:((
refo

Bericht door refo »

Lassie schreef:van de mensen die hier glasvezel aan het leggen zijn. Daar gaat onze voortuin. :banghead We hebben ze gevraagd of ze netjes met onze tuin om willen gaan. Maar het blijken oosteuropeanen te zijn die geen nederlands kunnen. +1:((
't Is zo te zien een moeilijke taal...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Lassie schreef:van de mensen die hier glasvezel aan het leggen zijn. Daar gaat onze voortuin. :banghead We hebben ze gevraagd of ze netjes met onze tuin om willen gaan. Maar het blijken oosteuropeanen te zijn die geen nederlands kunnen. +1:((
O, dat is een drama. Bij het aanleggen van glasvezel worden aan de lopende band gasleidingen geraakt, telefoonkabels doorgesneden enzovoort. En als ze weer weg zijn± vraag niet hoe de bestrating wordt hersteld, ´t is om te huilen. Zo ging het hier tenminste wel. Nou begon de victorie van de glasvezel wel van hieruit, dus ze hadden nog weinig ervaring. Maar kennelijk hebben ze nog niet veel bijgeleerd in die twee jaar... Niebegrypski :modo
~~Soli Deo Gloria~~
Plaats reactie