dus........... feest vieren!!!!
en de zon straalt uitbundig, wat een heerlijke dag!!!!!!!!!!!

van harte gefeliciteerd en een hele fijne daghenriët schreef:Ons prinsje wordt 2!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!henriët schreef:Ons prinsje wordt 2!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
gefeliciteerd! 2 jaar, een mooie, maar soms ook lastige leeftijdhenriët schreef:Ons prinsje wordt 2!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Henriet, gefeliciteerd!JolandaOudshoorn schreef:gefeliciteerd! 2 jaar, een mooie, maar soms ook lastige leeftijdhenriët schreef:Ons prinsje wordt 2!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ok.......BJD schreef:Henriet, gefeliciteerd!JolandaOudshoorn schreef:gefeliciteerd! 2 jaar, een mooie, maar soms ook lastige leeftijdhenriët schreef:Ons prinsje wordt 2!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
idd een lastige leeftijd![]()
m'n zoontje zou ik af en toe achter het behang willen plakken met z'n sterke eigen willetje...
Verder is het wel een lief ventje hoor!
Toen ik zo'n jaar of 10 was moest ik de Ds. gaan feliciteren die op dezelfde dag jarig was als ikzelf.Gijs83 schreef: Zo meteen gaan we onze dominee nog even feliciteren met z'n 55e verjaardag. Dat houd hij elk jaar in de trouwzaal van de kerk. Is altijd leuk en gezellig en zie de mensen uit de gemeente nog een keer van de andere kant. Daarna nog even orgelles.