Gefelie
Re: Gefelie
Helma van HARTE gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag toegewenst vandaag samen met je man en kinderen.

- JolandaOudshoorn
Lieve Helma,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gods zegen toegewenst in je nieuwe levensjaar!
Jolanda
van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Gods zegen toegewenst in je nieuwe levensjaar!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Katharina van Bora
Hier sluit ik me van harte bij aan !Luther schreef:Helma, van harte gefeliciteerd! Veel zegen in je nieuwe levensjaar!
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Helma, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en Gods Zegen toegewenst voor de toekomst, wat die ook brengen moge.
ik wil me ook graag hierbij aansluiten.............Katharina van Bora schreef:Hier sluit ik me van harte bij aan !Luther schreef:Helma, van harte gefeliciteerd! Veel zegen in je nieuwe levensjaar!

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
MarthaMartha schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lieve Helma, van harte gefeliciteerd en een fijne dag!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
VAN HARTE GEFELICITEERD! 

thnx 

Katharina van Bora schreef:Hier sluit ik me van harte bij aan !Luther schreef:Helma, van harte gefeliciteerd! Veel zegen in je nieuwe levensjaar!
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Lieve Helma,
Heel hartelijke gefeliciteerd!!!!
Van harte wens ik je toe in dit nieuwe levensjaar dat je de Heere volgen mag. Dat je een getrouwe kruisdraagster zijn mag. Hij ziet op hen die Hem vrezen!
Een lieve groet vanuit t Zeeuwse,
Jean, Jet, Jetje, en ons prinsje
Heel hartelijke gefeliciteerd!!!!

Van harte wens ik je toe in dit nieuwe levensjaar dat je de Heere volgen mag. Dat je een getrouwe kruisdraagster zijn mag. Hij ziet op hen die Hem vrezen!
Een lieve groet vanuit t Zeeuwse,
Jean, Jet, Jetje, en ons prinsje
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....