Gijs83 schreef:Zal vast wel iets 'sjieks' als in 'Deepn' moet gebeuren!tukkertje schreef:Bruiloft vandag. En als ik het goed begrepen heb speelt er een forumlid op het orgel in Diepenheim

't Is wel een mooi plekje, dat zeker!
Gijs83 schreef:Zal vast wel iets 'sjieks' als in 'Deepn' moet gebeuren!tukkertje schreef:Bruiloft vandag. En als ik het goed begrepen heb speelt er een forumlid op het orgel in Diepenheim
woonde daar de moeder van prins Bernhard niet?
Sorry ik heb grapjes nooit zo goed door.helma schreef:Franny schreef:Ik heb in ieder geval een heleboel nieuwe bieb-boeken.
die moet je dan straks weer in het verlies-topic plaatsen....
Nee, deze kapel hoort bij Weldam en Armgard von Sierstorpff-Cramm woonde de laatste jaren van haar leven op Warmelo, een ander kasteel bij Diepenheim.
helma schreef:'t was leuk om met groep 8 op stap te gaan!!
(ik vroeg in de auto: wat vonden jullie nu het meest interessant van deze excursie? zegt een meisje: Die opgezette soldaten...
Hoe was het?judith schreef:Uitrusten, ik ben zooo verschrikkelijk moe van de terug reis uit Engeland gistren!!
Was 't leuk? Ik heb geprobeerd op jullie site te kijken, maar kon jou en Monique niet vinden!judith schreef:Uitrusten, ik ben zooo verschrikkelijk moe van de terug reis uit Engeland gistren!!
Dan moet je van adel zijn.Hendrikus schreef:Zal vast wel iets 'sjieks' als in 'Deepn' moet gebeuren!
foto!!!!!!!!!!!!!!!!tukkertje schreef:Tukkerstein was strak in het pak.Hendrikus schreef: Dan moet je van adel zijn.
Vandaar dat Baron Van Tukkerstein ook mag komen![]()
MarthaMartha schreef:foto!!!!!!!!!!!!!!!!tukkertje schreef:Tukkerstein was strak in het pak.Hendrikus schreef: Dan moet je van adel zijn.
Vandaar dat Baron Van Tukkerstein ook mag komen![]()