..en dat ik op school een geschiedenis verslag af moet maken...
...en dat ik hoop dat er wel internet verbinding daar is..
..omdat het internet het gisteren middag op school niet deed??!!!

overbelast wegens rf bezoekjudith schreef:..ik nu op de fiets naar school ga...
..en dat ik op school een geschiedenis verslag af moet maken...
...en dat ik hoop dat er wel internet verbinding daar is..
..omdat het internet het gisteren middag op school niet deed??!!!
heel veel succes meid, je kunt het!!!judith schreef:..ik nu een bio rep heb!! brrrrr....hopelijk gaat het goed! Ik mocht hem over doen, want had de vorige keer een 5,6
IKBEN BENIEUWD.henriët schreef:heel veel succes meid, je kunt het!!!judith schreef:..ik nu een bio rep heb!! brrrrr....hopelijk gaat het goed! Ik mocht hem over doen, want had de vorige keer een 5,6
waar ging het over?? (ooooh ikheb zulke leuke ervaringen met biolessen!)judith schreef:..ik nu een bio rep heb!! brrrrr....hopelijk gaat het goed! Ik mocht hem over doen, want had de vorige keer een 5,6
ik heb hem voor je bovenaan gezet!Moni schreef:... ik op zoek ben naar het topic van de goede doelen (woord en daad enz..)
... ik al mijn favorieten kwijt was, dus ze er weer tussen moet zetten, maar ik dat topic niet zo snel vinden kan....
oooo ik ookMarthaMartha schreef:... ik reuze veel zin heb in de meeting ... vanwege de bekenden ...
... ik het een piepklein beetje spannend vind ... vanwege de onbekenden ...
JolandaOudshoorn schreef:ik heb hem voor je bovenaan gezet!Moni schreef:... ik op zoek ben naar het topic van de goede doelen (woord en daad enz..)
... ik al mijn favorieten kwijt was, dus ze er weer tussen moet zetten, maar ik dat topic niet zo snel vinden kan....
super......judith schreef:...dat we een nieuwe kamer in de chat hebben aangemaakt...effies...en die heet klas3BC...daar zitten alle mensjes uit klas 3 BC![]()
wat gaaaaf,aritha schreef:Ik net een bos rode rozen kreeg.
En mijn man ook.