moet je wel een ronde tafel uitzoeken, dat loopt wat makkelijker kringMarthaMartha schreef:ik ga nu naar Helma, even kringlopen.......
(ik zoek een eethoek met 6 stoelen, zó vaak loge's en proppen om die kleine tafel van mij....)

moet je wel een ronde tafel uitzoeken, dat loopt wat makkelijker kringMarthaMartha schreef:ik ga nu naar Helma, even kringlopen.......
(ik zoek een eethoek met 6 stoelen, zó vaak loge's en proppen om die kleine tafel van mij....)
het kan ook Kringloopwinkels-lopen zijn ...................Hendrikus schreef:moet je wel een ronde tafel uitzoeken, dat loopt wat makkelijker kringMarthaMartha schreef:ik ga nu naar Helma, even kringlopen.......
Rens schreef:het kan ook Kringloopwinkels-lopen zijn ...................Hendrikus schreef:moet je wel een ronde tafel uitzoeken, dat loopt wat makkelijker kringMarthaMartha schreef:ik ga nu naar Helma, even kringlopen.......
Jammer joh. Inmiddels al wat gezien via marktplaats? Succes ermee! Als ik wat voor je weet geef ik het door...MarthaMartha schreef:geen eethoek
kringloopwinkels hadden niks... (geschikts)
nieuw niet te betalen...
maar even marktplaatsen..........
als je nog ewen keer een gaatje heb op mijn haar te knippenMarthaMartha schreef:straks eerst naar de begrafenis van een Koningskind, een oude mevrouw uit onze gemeente
vanmiddag in huis aan de gang
vanavond de jeugdrubriek voor de kerkbode schrijven en twee mails beantwoorden.
ziet er niet super druk uit .... maar afwachten wat het wordt.
Het sneeuwt hier trouwens, zal wel koud zijn straks op die begraafplaats.
yep....helma schreef:als je nog ewen keer een gaatje heb op mijn haar te knippenMarthaMartha schreef:straks eerst naar de begrafenis van een Koningskind, een oude mevrouw uit onze gemeente
vanmiddag in huis aan de gang
vanavond de jeugdrubriek voor de kerkbode schrijven en twee mails beantwoorden.
ziet er niet super druk uit .... maar afwachten wat het wordt.
Het sneeuwt hier trouwens, zal wel koud zijn straks op die begraafplaats.