Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Ik ga maar eens aan de slag op mijn werk...
En dan vanmiddag het feestje van mijn dochtertje. Zal mijn vrouw dan maar bijstaan met pannekoeken bakken
En dan vanmiddag het feestje van mijn dochtertje. Zal mijn vrouw dan maar bijstaan met pannekoeken bakken
JALP schreef: En dan vanmiddag het feestje van mijn dochtertje. Zal mijn vrouw dan maar bijstaan met pannekoeken bakken

betekent heel veel voor je vrouw (en ik kan het weten...)
- MarthaMartha
aan het werk vandaag, paar lastige klusjes opknappen...........
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ben vanmorgen eerst maar eens begonnen om alle ramen tegen elkaar open te zetten (ondanks de harde wind en regen).........goed, ok, niet wagenwijd, maar de steekramen op het eerste gaatje én de bovenlichten ook maar even opengezet.........kan alles lekker even doorwaaien..........daarna KOFFIIIIIIEEEEEEEEE, Puck uitlaten, wederom KOFFIE, en dan nu maar even achter de pc gekropen (of er vóór al naar gelang de "preciezen" dat wensen te verwoorden)........en wat er verder zal staan te gebeuren: geen flauw idee, ik zie het wel.....alleen om halfvijf de bestelde medicijnen bij de huisarts in Anjum ophalen.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- zusterelly
Vanmorgen het huis even wat poetsen
Vanmiddag en vanavond werken: van 14.45 tot 23.15 Dochter gaat vanmiddag even mee. De school is om 12 uur uit. Na overleg met teamleider mag ze mee. Dat vindt ze geweldig. Ze gaat bij 1 bewoner een spelletje doen( heeft ze al eens eerder gedaan), verder wil ze nog blokfluit spelen voor de bewoners (daar zullen ze blij mee zijn
) en dan nog servetten vouwen, vuile afwas ophalen en om 17 uur broodjes smeren. om 17.30 wordt ze weer opgehaald. Het is prachtig om te zien hoe blij ze wordt dat ze met me mee mag
De vorige keer vonden de bewoners het ook zo mooi, hopelijk is dat nu ook zo maar ja toen had ze nog geen blokfluit 
Vanmiddag en vanavond werken: van 14.45 tot 23.15 Dochter gaat vanmiddag even mee. De school is om 12 uur uit. Na overleg met teamleider mag ze mee. Dat vindt ze geweldig. Ze gaat bij 1 bewoner een spelletje doen( heeft ze al eens eerder gedaan), verder wil ze nog blokfluit spelen voor de bewoners (daar zullen ze blij mee zijn

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Vandaag aan het werk uiteraard. Ik ben helemaal alleen op de afdeling dus geen concentratieklussen oppakken aangezien ik ook de telefoon en de klanten moet afhandelen. Hoop dat het rustig blijft.
Vanmiddag de motor ophalen bij de garage, dan boodschappen voor weekend halen.
Vanavond een vrijwilligers-bbq bij de voetbalvereniging.
Vanmiddag de motor ophalen bij de garage, dan boodschappen voor weekend halen.
Vanavond een vrijwilligers-bbq bij de voetbalvereniging.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
tukkertje schreef:Bruiloft vandag. En als ik het goed begrepen heb speelt er een forumlid op het orgel in Diepenheim
Zal vast wel iets 'sjieks' als in 'Deepn' moet gebeuren!
scheikunde leren, maatschappijleer leren, scheikunde verslagen maken, op rf zitten en verder weet ik het nog niet
the only thing is following that Light
- MarthaMartha
pffffffffffff........ alle lastige dingen die op het programma stonden afgewerkt.
(nu hopen dat de rest van de dag rustig blijft)
werken tot 4 uur, verder niks bijzonders gepland.
(nu hopen dat de rest van de dag rustig blijft)
werken tot 4 uur, verder niks bijzonders gepland.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dan moet je van adel zijn.Gijs83 schreef:Zal vast wel iets 'sjieks' als in 'Deepn' moet gebeuren!tukkertje schreef:Bruiloft vandag. En als ik het goed begrepen heb speelt er een forumlid op het orgel in Diepenheim
Vandaar dat Baron Van Tukkerstein ook mag komen

~~Soli Deo Gloria~~
Ik heb in ieder geval een heleboel nieuwe bieb-boeken. 

Franny schreef:Ik heb in ieder geval een heleboel nieuwe bieb-boeken.
die moet je dan straks weer in het verlies-topic plaatsen....
't was leuk om met groep 8 op stap te gaan!!
(ik vroeg in de auto: wat vonden jullie nu het meest interessant van deze excursie? zegt een meisje: Die opgezette soldaten...
(ik vroeg in de auto: wat vonden jullie nu het meest interessant van deze excursie? zegt een meisje: Die opgezette soldaten...

....ik ben bezig om de kasten schoon te maken
....begonnen met de keukenkastjes en laden... pff wat een werk..
....de strijk van 2 weken (al een gedeelte gedaan, vanavond verder)
(het probleem is dat ik pas na 10 uur 's avonds op dreef kom)
nu even uit het uitpuffen ben, mijn man komt pas om ca. 20.00 uur thuis en mijn zoon is aan het zeilen ('k hoop niet op de Oosterschelde, want zoveel ervaring heeft-ie nog niet).
....begonnen met de keukenkastjes en laden... pff wat een werk..
....de strijk van 2 weken (al een gedeelte gedaan, vanavond verder)
(het probleem is dat ik pas na 10 uur 's avonds op dreef kom)
nu even uit het uitpuffen ben, mijn man komt pas om ca. 20.00 uur thuis en mijn zoon is aan het zeilen ('k hoop niet op de Oosterschelde, want zoveel ervaring heeft-ie nog niet).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Super!!albion schreef:mijn zoon is aan het zeilen