Goeiemorgen peopeltjesssssssssss, jullie er zo langzamerhand UIT, en ik er zo langzamerhand eens IN.........heb vannacht nog geen moment geslapen.......nu nog maar eens gaan proberen.....
Vergeleken bij jou hebben we hier nog aardig weer.-DIA- schreef:Goedemorgen, op deze prachtige herfstdag...
De slagregen is nedergevallen, en de waterstromen zijn gekomen, en de winden hebben gewaaid...
-DIA-
Je doet me denken aan een forummer van eertijds...-DIA- schreef:Goedemorgen, op deze prachtige herfstdag...
De slagregen is nedergevallen, en de waterstromen zijn gekomen, en de winden hebben gewaaid...
-DIA-
welcome back Adorote..............Mister schreef:Je doet me denken aan een forummer van eertijds...-DIA- schreef:Goedemorgen, op deze prachtige herfstdag...
-DIA-
Ik zie DIA zo nog geen sigaren roken en jenever drinkenRens schreef:welcome back Adorote..............Mister schreef:Je doet me denken aan een forummer van eertijds...-DIA- schreef:Goedemorgen, op deze prachtige herfstdag...
-DIA-![]()
![]()
Ik zou niet weten welkeMister schreef:Je doet me denken aan een forummer van eertijds...-DIA- schreef:Goedemorgen, op deze prachtige herfstdag...
-DIA-
Dan zal DIA zich tot de hand-made kroketten met grove mosterd moeten beperken.Hendrikus schreef:Ik zie DIA zo nog geen sigaren roken en jenever drinkenRens schreef:welcome back Adorote..............Mister schreef:Je doet me denken aan een forummer van eertijds...![]()
![]()
Eén ding: ik drink niet... en ik rook niet...Rens schreef:Ik zie DIA zo nog geen sigaren roken en jenever drinkenMister schreef:welcome back Adorote..............-DIA- schreef:Goedemorgen, op deze prachtige herfstdag...
-DIA-![]()
![]()