het erg fijn en gezellig was
ik helma bedankt voor de doos bonbons die ze heel snikie op een vensterbank had gezet..
jullie schatten zijn.

mmm.... vandaar dat we ze niet-thuis troffen toen wij even een wijntje wilden komen halen....henriët schreef:helma net is geweest met haar kasteelheer
ik helma bedankt voor de doos bonbons die ze heel snikie op een vensterbank had gezet..
jullie schatten zijn.
tja moet je maar ff afspreken...MarthaMartha schreef:mmm.... vandaar dat we ze niet-thuis troffen toen wij even een wijntje wilden komen halen....henriët schreef:helma net is geweest met haar kasteelheer
jullie schatten zijn.
helma schreef:tja moet je maar ff afspreken...MarthaMartha schreef:mmm.... vandaar dat we ze niet-thuis troffen toen wij even een wijntje wilden komen halen....henriët schreef:helma net is geweest met haar kasteelheer
jullie schatten zijn.
MarthaMartha schreef:helma schreef:tja moet je maar ff afspreken...MarthaMartha schreef:mmm.... vandaar dat we ze niet-thuis troffen toen wij even een wijntje wilden komen halen....henriët schreef:helma net is geweest met haar kasteelheer
jullie schatten zijn.
Inderdaad MM!helma schreef:je had het trouwens kunnen weten...
tsja, maar hij zal toch moeten leren dat er ook oude jufs bestaan.JolandaOudshoorn schreef:... ik het jammer vind dat Nathan straks overgaat
... omdat hij dan een andere juf krijgt
... hij nu juist zo'n heerlijke, leuke, jonge juf heeft!
Tja, met die warmte ben je niet zo helder meer, hè....jvdg schreef:Dan moet je je vraag anders formuleren........Afgewezen schreef:Daar wordt het niet koeler van.jvdg schreef:Koop een thermometer.Afgewezen schreef:... dat ik in een hele hete kamer zit te werken?
... dat het in de woonkamer koeler is, daar is het 30 graden?
... ik wel eens zou willen weten hoeveel graden het hier is?
![]()
![]()
Leg ze even op het dak van je auto.fluitje schreef:Mijn haringen nog niet ontdooid zijn, hebben we net zin in.
't was tevoren aangekondigd, mm, op het refoforum. Eerst naar Rotterdam en daarna doorrijden naar Henriëtte staat er ergens bij een ander topic...MarthaMartha schreef:mmm.... vandaar dat we ze niet-thuis troffen toen wij even een wijntje wilden komen halen....henriët schreef:helma net is geweest met haar kasteelheer
jullie schatten zijn.