maar het ziet er niet uit alsof je er blij mee bent.....Mister schreef:Niets...
ziek?
maar het ziet er niet uit alsof je er blij mee bent.....Mister schreef:Niets...
Ik ben dapper op weg gegaan, maar na een kilometer of 4 weer teruggekeerd en maar naar Anjum gegaan, naar de Coop aldaar, want het was niet te doen met die stormachtige wind.....Rens schreef:Ik ga zo m'n regenpak aantrekken, en dan naar Dokkum, boodschappen doen bij de Aldi.
Het is nóg droog hier, maar voor hoelang? En waaien doet het hier ook stevig, maar met een dikke winterjas aan én een regenpak eroverheen aan, zit ik lekker warm op de scoot!
sterkte!Mister schreef:Niets...
écht een latertje dus, ben net thuis....MarthaMartha schreef:Vanmorgen vrij, vanmiddag bidkring van 1-2, daarna naar het werk, overleg op gemeentehuis, vanavond een avond verzorgen voor onze vrijwillige coördinatoren........... wordt een latertje dus.
Misschien gaat er iemand bij jou in de buurt naar Anjum, die het voor je op kan halen?Rens schreef:ik móét aan het einde van de middag, als het weer op z'n slechtst dreigt te zijn, naar de huisarts in Anjum om medicatie op te halen waar ik ábsoluut niet buiten kan (longmedicatie), en waar ik vandaag doorhéén raak.
voor de rest kom ik alleen de deur uit om Puck uit te laten!
ik wacht morgen wel af om de laatste boodschappen te doen in Anjum.
De buurvrouw gaat altijd op donderdag naar Anjum, en anders rijdt ze nooit tenzij het ábsolute noodzaak is. En nu m'n auto'tje kapot is, zal ik wel op de scoot móéten.......albion schreef:Misschien gaat er iemand bij jou in de buurt naar Anjum, die het voor je op kan halen?Rens schreef:ik móét aan het einde van de middag, als het weer op z'n slechtst dreigt te zijn, naar de huisarts in Anjum om medicatie op te halen waar ik ábsoluut niet buiten kan (longmedicatie), en waar ik vandaag doorhéén raak.
Wie weet.
heb je alleen contact met je buurvrouw??? Werkt er niemand in Anjum???Rens schreef:De buurvrouw gaat altijd op donderdag naar Anjum, en anders rijdt ze nooit tenzij het ábsolute noodzaak is. En nu m'n auto'tje kapot is, zal ik wel op de scoot móéten.......albion schreef:Misschien gaat er iemand bij jou in de buurt naar Anjum, die het voor je op kan halen?Rens schreef:ik móét aan het einde van de middag, als het weer op z'n slechtst dreigt te zijn, naar de huisarts in Anjum om medicatie op te halen waar ik ábsoluut niet buiten kan (longmedicatie), en waar ik vandaag doorhéén raak.
Wie weet.
diegenen die werken, doen dat in Dokkum, Leeuwarden e.d., maar niet in een dorp als Anjumalbion schreef:
heb je alleen contact met je buurvrouw??? Werkt er niemand in Anjum???