wat heet 'verplicht'?ber10e schreef:zaterdag een verplicht familiebezoek ipv alle leuke plannen die we al bedacht hadden...
En anders houd je dat toch kort en ga je de leuke plannen erna ( of ervoor) doen?!
wat heet 'verplicht'?ber10e schreef:zaterdag een verplicht familiebezoek ipv alle leuke plannen die we al bedacht hadden...
Gijs, rechtsonder staat een button "bestand" klik daar eens op, als het goed is wordt er een schermpje geopend en kan je het bestand van je ouders openen. Je ziet dan het BSNr van je ouders.Gijs83 schreef:Maandagavond heb ik samen met mijn vader en een deskundig iemand de belastingaangifte van voor mijn vader en evt.mijn moeder ingevuld. Nu download ik voor mijzelf vanavond hetzelfde programmaatje van de site van de belastingdienst. Ik dacht laat ik die ergens aanders neerzetten(andere map), anders overschrijft-ie de gegevens misschien. Ik heb nu een aantal gegevens van mijzelf ingevuld en ik ga weer naar het bureaublad waar die van pa en ma opgeslagen stond en ik wil eens kijken over-ie per ongeluk toch niet overschreven is. Klik ik het aan komt tot mijn grote schrik mijn gegevens te voorschijn. Waar zijn die van pa en ma nu gebleven? Je kunt wel geloven dat de stemming daardoor erg bedrukt en ook wel wat kwaad is. Mijn eerste reactie, dan gaat die deskudig iemand maar helemaal zelf die aangifte opnieuw invullen. Maar het beste is, denk ik, dat we het samen allemaal nog eens snel en zorgvuldig langslopen.
Mijn vraag is eigenlijk: wat heb ik nu verkeerd gedaan. Weet er iemand misschien of die gegevens terug te halen zijn. Het zal toch heus wel meer voorkomen dat er in 1 gezin meerdere aangiftes gedaan moeten worden en dat dit op dezelfde pc gebeurt. Hoe doen jullie dat?
Het kon haast ook al niet waar. Daar staat-ie inderdaad nog bij, je moet het alleen even weten hoe het werkt. Bedankt voor de tip(dit keer wel hartelijk en opgelucht bedankje!)Auto schreef:Gijs, rechtsonder staat een button "bestand" klik daar eens op, als het goed is wordt er een schermpje geopend en kan je het bestand van je ouders openen. Je ziet dan het BSNr van je ouders.Gijs83 schreef:Maandagavond heb ik samen met mijn vader en een deskundig iemand de belastingaangifte van voor mijn vader en evt.mijn moeder ingevuld. Nu download ik voor mijzelf vanavond hetzelfde programmaatje van de site van de belastingdienst. Ik dacht laat ik die ergens aanders neerzetten(andere map), anders overschrijft-ie de gegevens misschien. Ik heb nu een aantal gegevens van mijzelf ingevuld en ik ga weer naar het bureaublad waar die van pa en ma opgeslagen stond en ik wil eens kijken over-ie per ongeluk toch niet overschreven is. Klik ik het aan komt tot mijn grote schrik mijn gegevens te voorschijn. Waar zijn die van pa en ma nu gebleven? Je kunt wel geloven dat de stemming daardoor erg bedrukt en ook wel wat kwaad is. Mijn eerste reactie, dan gaat die deskudig iemand maar helemaal zelf die aangifte opnieuw invullen. Maar het beste is, denk ik, dat we het samen allemaal nog eens snel en zorgvuldig langslopen.
Mijn vraag is eigenlijk: wat heb ik nu verkeerd gedaan. Weet er iemand misschien of die gegevens terug te halen zijn. Het zal toch heus wel meer voorkomen dat er in 1 gezin meerdere aangiftes gedaan moeten worden en dat dit op dezelfde pc gebeurt. Hoe doen jullie dat?
Je had het niet hoeven downloaden ook. Met dezelfde button kun je een nieuwe aangifte aanmaken.Gijs83 schreef:Het kon haast ook al niet waar. Daar staat-ie inderdaad nog bij, je moet het alleen even weten hoe het werkt. Bedankt voor de tip(dit keer wel hartelijk en opgelucht bedankje!)Auto schreef:Gijs, rechtsonder staat een button "bestand" klik daar eens op, als het goed is wordt er een schermpje geopend en kan je het bestand van je ouders openen. Je ziet dan het BSNr van je ouders.Gijs83 schreef:Maandagavond heb ik samen met mijn vader en een deskundig iemand de belastingaangifte van voor mijn vader en evt.mijn moeder ingevuld. Nu download ik voor mijzelf vanavond hetzelfde programmaatje van de site van de belastingdienst. Ik dacht laat ik die ergens aanders neerzetten(andere map), anders overschrijft-ie de gegevens misschien. Ik heb nu een aantal gegevens van mijzelf ingevuld en ik ga weer naar het bureaublad waar die van pa en ma opgeslagen stond en ik wil eens kijken over-ie per ongeluk toch niet overschreven is. Klik ik het aan komt tot mijn grote schrik mijn gegevens te voorschijn. Waar zijn die van pa en ma nu gebleven? Je kunt wel geloven dat de stemming daardoor erg bedrukt en ook wel wat kwaad is. Mijn eerste reactie, dan gaat die deskudig iemand maar helemaal zelf die aangifte opnieuw invullen. Maar het beste is, denk ik, dat we het samen allemaal nog eens snel en zorgvuldig langslopen.
ja, vreselijk.helma schreef:Verbijsterd. Verslagen. Verdrietig. (zedenzaak rond al die kindertjes)
Inderdaad, ik heb er geen woorden voor...Lassie schreef:ja, vreselijk.helma schreef:Verbijsterd. Verslagen. Verdrietig. (zedenzaak rond al die kindertjes)