Hier doet ie het nog, zónder donateur te zijn...Auto schreef:Dit meen je niet ..Rens schreef:met ingang van vandaag kun je alleen nog op de R.O. luisteren als je donateur bent,Waarom doen ze dat nou?
Ben benieuwd hoelang dat gaat duren...
Hier doet ie het nog, zónder donateur te zijn...Auto schreef:Dit meen je niet ..Rens schreef:met ingang van vandaag kun je alleen nog op de R.O. luisteren als je donateur bent,Waarom doen ze dat nou?
Vreemd, ik krijg gelijk een scherm waar ik mijn gebr. naam en wachtwoord in moet vullen.Ichtus schreef:Hier doet ie het nog, zónder donateur te zijn...Auto schreef:Dit meen je niet ..Rens schreef:met ingang van vandaag kun je alleen nog op de R.O. luisteren als je donateur bent,Waarom doen ze dat nou?
Ben benieuwd hoelang dat gaat duren...
Dat zal ongetwijfeld met auteursrechten te maken hebben.Auto schreef:Dit meen je niet ..Rens schreef:met ingang van vandaag kun je alleen nog op de R.O. luisteren als je donateur bent,Waarom doen ze dat nou?
Ariene schreef:
Vreemd, ik krijg gelijk een scherm waar ik mijn gebr. naam en wachtwoord in moet vullen.
Is wel beetjehenriët schreef:goede middag!
Doe maar in topic 'wist je dat'Gijs83 schreef:Is wel beetjehenriët schreef:goede middag!![]()
![]()
ok dan ga ik het overnieuw doen, jij ligt nog op bed, dus luilakkie, neem een voorbeeld aan deze ijverige huisvrouwGijs83 schreef:Is wel beetjehenriët schreef:goede middag!![]()
![]()