Bert Mulder schreef:
Bert, ik verbaas me zo vaak over je, maar ik mag je wel!!!

Bert Mulder schreef:
je derde posting! Je bent leuk gertje!!!gertje schreef:soms is het beter te zwijgen![]()
zal ik me dan maar weer opofferen om de zaak in de gaten te houden?jvdg schreef:En dan vinden ze het vreemd dat ik praktisch nooit in de chat aanwezig ben.Bert Mulder schreef: ......gechat......
Zulke onderwerpen als rolemmers gaan mijn verstand te boven.![]()
Ik ben dolblij dat we chatmods hebben.![]()
het was zóóóóóóó lachen!JolandaOudshoorn schreef:jullie sporen niet. Als ik mod was geweest
![]()
Dat zal best, maar als ik alleen al de rolemmeraffaire voor een deel meemaak, dan zie ik daar geen ontspanning in.MarthaMartha schreef:zal ik me dan maar weer opofferen om de zaak in de gaten te houden?jvdg schreef:En dan vinden ze het vreemd dat ik praktisch nooit in de chat aanwezig ben.Bert Mulder schreef: ......gechat......
![]()
Jvdg, het is daar heerlijk ontspannen ...........![]()
Ook dat zal best, maar ik denk toch dat onze JO ook maar aan het Chatmodteam moet worden toegevoegd.MarthaMartha schreef:het was zóóóóóóó lachen!JolandaOudshoorn schreef:jullie sporen niet. Als ik mod was geweest
![]()
ja, en iedereen tikt zich daar getikt, daarom wordt het ook altijd zo'n dwaas verhaal......jvdg schreef:Dat zal best, maar als ik alleen al de rolemmeraffaire voor een deel meemaak, dan zie ik daar geen ontspanning in.MarthaMartha schreef:zal ik me dan maar weer opofferen om de zaak in de gaten te houden?jvdg schreef:
En dan vinden ze het vreemd dat ik praktisch nooit in de chat aanwezig ben.
![]()
Jvdg, het is daar heerlijk ontspannen ...........![]()
![]()
Maar ik ken niet de complete story.
Bovendien moet je je daar de zenuwe tikken......dat geeft best stress.....
oefening baart kunst...jvdg schreef:
Bovendien moet je je daar de zenuwe tikken......dat geeft best stress.....
JolandaOudshoorn schreef:jullie sporen niet. Als ik mod was geweest
![]()
zou je ook hard hebben meegelachen..JolandaOudshoorn schreef:jullie sporen niet. Als ik mod was geweest
![]()
Jo is wel serieus, ja..!henriët schreef:zou je ook hard hebben meegelachen..JolandaOudshoorn schreef:jullie sporen niet. Als ik mod was geweest
![]()
ja, maar serieuze mensen lachen ook wel s hoorjvdg schreef:Jo is wel serieus, ja..!henriët schreef:zou je ook hard hebben meegelachen..JolandaOudshoorn schreef:jullie sporen niet. Als ik mod was geweest
![]()
Echt? Kom je aan die wijsheid?henriët schreef:
ja, maar serieuze mensen lachen ook wel s hoor
jij gelooft daar niet in dan??Johann Gottfried Walther schreef:Echt? Kom je aan die wijsheid?henriët schreef:
En nou naar je bedje.........henriët schreef:jij gelooft daar niet in dan??Johann Gottfried Walther schreef:Echt? Kom je aan die wijsheid?henriët schreef: