Wat doen we vandaag? [2]
- Wilma van den Berg
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Mijn 'onderwijskundige werkzaamheden' verrichten, studeren en de post doornemen. Verder is nog niet bekend.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Vanmiddag weer gaan werken
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
- MarthaMartha
vanmorgen bidkring, nu eten, straks met een vriendin en de kinderen weg, vanavond komt Jesse voor een lang weekend.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vanochtend gewerkt, vanmiddag weer werken, vanavond naar trouwlocatie kijken.
vanochtend hard gewerkt
nu ff gereformd
en nu ga ik weer s wat nuttigs doen:)
nu ff gereformd
en nu ga ik weer s wat nuttigs doen:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
School en huiswerk. Gelukkig is het bijna vakantie!!!
- MarthaMartha
mwah.... ben tot 22.00 uur weggebleven. Dus Jesse komt morgen..........MarthaMartha schreef:vanmorgen bidkring, nu eten, straks met een vriendin en de kinderen weg, vanavond komt Jesse voor een lang weekend.
vanmiddag naar Schiphol vliegtuigen kijken, daarna naar Katwijk heerlijk over het strand gelopen.
werken vanaf 9 uur. Boodschappen doen voor het avondeten vanavond miss. film kijken of ff naar wombarg.
Straks om 11 uur heb ik een functioneringsgesprek van het re-integratiebureau. Echt spannend! Ze komen netjes bij mij thuis. De directeur moet er zelfs voor uit Ridderkerk komen! Verder komt mn jobcoach en die moet uit Elspeet komen. De combinatie Re-integratiebureau/TNT bevalt me nu zo goed, dat ik het best nog wel wat langer wil doen. Het gesprek gaat dus ook over de vraag of mijn contract verlengd en hoe het ingevuld gaat worden.
- MarthaMartha
vanmorgen ziekenbezoekje gedaan, daarna boodschappen, een héle poos op rf, gebeld met een vriendin, gebeld voor informatie n.a.v. een interessante vacature, nu wachten op mijn zus die met drie kinderen komt eten, vanmiddag bij mijn oma op bezoek, vanavond de verjaardag van mijn vader.
Vanmorgen een snipperuurtje genomen en even met de motor naar de garage geweest.
Vanmiddag werken en vanavond een feest van mijn dochter en haar vriendin waarbij de heeele klas komt.
Vanmiddag werken en vanavond een feest van mijn dochter en haar vriendin waarbij de heeele klas komt.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
whaha, gezellig toch?fluitje schreef:Vanmorgen een snipperuurtje genomen en even met de motor naar de garage geweest.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
wauw dat klinkt super gezellig, zo n stel maiden!!!!!! en jongens?!fluitje schreef:Vanmorgen een snipperuurtje genomen en even met de motor naar de garage geweest.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
even een nachtje en dagje naar de camping... dus ga ik gauw wat spullen pakken nu...

Schoolzicht?henriët schreef: de
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.